2 june 2012

2 june 2012, saturday ( inny wymiar )

niewymierny ból
teraz już wiem
nie jestem człowiekiem


number of comments: 20 | rating: 13 |  more 

...,  

bo znosisz, dajesz radę ... kobieta to nie człowiek - robot wielofunkcyjny ... nie, no żart, ale z robotem jednak ma coś wspólnego - człowiek nie jest w stanie tyle znieść, wytrzymać, przeżyć etc, co kobieta ..

report |

ALEKSANDRA,  

też, ale ból sprawia że jesteśmy wyalienowani, nie można myśleć jak wtedy, to coś czego aż tak nigdy nie czułam:)

report |

...,  

no tak, ból wpływa bardzo na myślenie, nastawienie do świata i innych ... to wiem, nie będę tu z litanią, ale np najnowszy nabytek - od 7 m-c codziennie wszystkie mięśnie mnie bolą - raz mniej raz bardziej, ale już się przyzwyczaiłam, na początku gorzej było ;)

report |

ALEKSANDRA,  

myślałam że jestem silna :( zawsze jest coś co powali:) ja nie chcę się przyzwyczajać :) muszę !!! :)

report |

...,  

no tak jest, że się musi, a nie że chce... czasem fajnie jak boli, ale to w innych zupełnie okolicznościach ;)) damy radę, jak nie my, to kto ? :))

report |

ALEKSANDRA,  

damy radę:) dzięki buziaki

report |

Joha,  

Olu, dałam punkt, choć moje serce pełne buntu !!! Nie martw się, wyszłam z takiej :"dziury" - tak ten okres życia nazywałam i wyszłam cało :))) Choć ze mną na spacer, nad morze:) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

report |

ALEKSANDRA,  

dziękuję za obecność nie buntuj się:) powiem tylko że tu o fizycznym, na spacer bardzo chętnie jak wstanę:) buziaki i dziękuję:)

report |

sisey,  

Ola, wiesz, że kobiety maja dużo wyższy próg tolerancji na ból niż mężczyźni? Natura zadbała - faceci nie rodzą. Trzymaj się, proszę.

report |

ALEKSANDRA,  

poród to bułka z masłem:) trzymam się Sis trzymam i się nie dam!:)

report |

Joha,  

Tak, natura zadbała i to czasem z nadmiarem. Już się nie buntuję, a na spacer jestem zawsze gotowa:-) Buziaki:)

report |

ALEKSANDRA,  

uwielbiam chodzić to moje małe zboczenie:) od Brzeźna do Sopot piechotką damy radę:)

report |

lajana,  

A jak minie, to będzie tak, jakby obudzić się ze snu. A minie i to jest piękne. Dużo dobrej energii ode mnie. :)

report |

ALEKSANDRA,  

Dziękuję Lajanko potrzeba mi jej teraz:) Pozdrawiam

report |

Joha,  

Olu, damy radę :))))

report |

Joha,  

Ineso, masz rację: to mija i w tym nadzieja:)

report |

hossa,  

ból, brrr, ale kobiety są twarde, wszystko mija ;p

report |

ALEKSANDRA,  

czasem to dobrze a czasem źle że wszystko:) ale takie życie:) Pozdrawiam

report |

Jerzy Woliński,  

trzymam kciuki aby minął ...

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1