25 may 2013

25 may 2013, saturday ( co się robi zamiast tego, co się robić powinno )

Na przykład postanawia się napisać poradnik uwodzenia nie tylko mężczyzn, ale i kobiet. W końcu z jakiegoś powodu powiło się na świecie przysłowie czy tam powiedzenie, że aby życie miało smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek. Byle nie za chudy!

Bo, jak wiadomo, a jeśli nie wiadomo, to można wyjść się przewietrzyć, odświeżyć szare i srebrne komórki, a przy okazji nabrać nowego spojrzenia bez wymiany soczewek czy wizyty u okulisty. Chociaż z drugiej strony trzeba być naprawdę osamotnionym samotnikiem, by nie zauważyć mody, która namawia dziewczyny, by były chudsze niż patyki od szczotki czy pogrzebacze.

Chodzą takie, strach dotknąć nie tylko dlatego, że można dostać w twarz, ale też dlatego, że nie wiadomo, czy nie rozsypią się jak ziarnka piasku na wiejskiej ścieżce. A jakby centymetrów brakowało i tak długim nogom, trzeba jeszcze zaopatrzyć się w szczudła zwane potocznie piętnastocentymetrowymi szpilkami. Jak w takim czymś w ogóle da się utrzymać równowagę?! Ktoś może ma informacje z pierwszej ręki?

Różne mody panoszyły się na tym kolorowym padole, chociażby poduszkowe ramiona, koronkowe kołnierzyki i rękawiczki noszone zawsze i wszędzie, nawet jeśli etykieta nie pozwalała, kapelusze i fryzury afro czy z pasemkami, które miały za zadanie rozświetlać twarz a głównie skupiały uwagę na odrostach, które zdecydowanie powinny być niezauważalne. Chociaż moda na te ostatnie też już była, na szczęście popłynęła w podróż przez ocean na dziurawej tratwie i utonęła za siódmym kamieniem i dziesiątą chmurą.

A co teraz piszczy, ćwierka i kumka w świecie mody? Chociaż niewiele osób ma możliwość obejrzenia pokazów najpopularniejszych projektantów od kuchni i salonu, to jednak coś się wie. Na przykład, chociaż kryzys chodzi w ciężkich buciorach po świecie, modne jest kupowanie sukienek haftowanych złotem za, bagatela!, trzydzieści kawałków. Kogo na to nie stać? Albo na kupienie sobie torebki przypominającej tą znalezioną pod górą rupieci u chińczyka, ale z metką jakiegoś typka, który powiedział, ze w tym sezonie trzeba malować usta rubinami a nie strażacką kurtką. Najlepsze jest to, że on może i zna się na kobiecym uroku, uśmiechu i spojrzeniu, ale woli ptaszki. Obojętnie w jakiej postaci, mogą być i na talerzu.

Wiadomo jednak, że niewiele osób jest w stanie zrozumieć, że na codzień nie łączy się kratki z kwiatkami, bo najlepiej wyglądają paski wkręcone w kółka. Nawet rowerowe. Wtedy miłe spotkanie z szarym, twardym typem, ale o wielkich i przyjaznych ramionach, którego niedobrzy ludzie nazwali asfaltem, jest bardzo możliwe. Wtedy zamiast sztampowej róży dostanie się jakże smaczną śliweczkę na środku czoła i pięknie oprawiony w ramkę z piasku i kamyczków kawałek mięsa na kolanie. Oczywiście pod warunkiem jeśli jesteśmy na tyle inteligentni, by wybierać się gdzieś w krótkich spodenkach.




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1