1 july 2012

1 july 2012, sunday ( Przypuszczenia S )

Wiele ograniczeń daje nam życie.
Wolność która polega na tym, że wolno nam  kochać mimo iż to i tak los nas wybrał nie my.
Determinizm, by ani kropelka tego uczucia nie była poza nami.
A wybory polegają  jedynie na tym, ile siebie oddać nawzajem.


number of comments: 15 | rating: 14 |  more 

Emma B.,  

łapka za ostatnie zdanie :)

report |

Drwal,  

a ja za łapkę dziękuję "ostatnie" sprawdziłem stosuje bo prawda.

report |

filo,  

Wierzę, że nie ma przypadków, przypakowych spotka, przyoadkowych miłości. Czy lostakdo końca zanas? To nasze działania, może właśniete niewielkie możliwości wolnego wyboru dość często przesądzają o tym przypadku, wyborze losu. I to co piszesz - ile siebie oddać nawzajem u niektórych czy w ogóle cokolwiek dawać...

report |

Drwal,  

wiesz jakie to ważne, jeśli jest komu dawać.

report |

filo,  

ja wiem, nie o sobie pisałam, ogólnie... Nie wszyscy dają, nawet jeśli mają komu...

report |

filo,  

dobija mnie taklawiaturamoja - powinno być: ile siebie oddać nawzajem, a u niektórych - czy w ogóle cokolwiek dawać...

report |

Drwal,  

dosłownie ci którzy boją się siebie uszczknąć, są ubodzy bo i nie wiedzą jak brać.

report |

filo,  

:))) a sąi tacy, którzy tylko biorą... czy to też wybory, czy brak umiejętności? Albo brak...?

report |

Drwal,  

brać można tylko to co się dostaje, reszta to kradzież, więc nadal "nie biorą bo nie dają"

report |

filo,  

yhmmm, chodzi mi o sytuację, którą rozumiesz jednak - otrzymywanie bez dawania, w końcu następuję zmęczenie - i tak przy Twoim wpisie o wyborach przyszła myśl, zastanowienie - dlaczego nie dają, czy to wybór tylko, czy niemoc? Skąd owo ubóstwo? Czy trudniej jest kochać?

report |

Drwal,  

już kiedyś tu pisałem " mówimy nawet "kocham się w tobie" czyli kocham siebie, to sam czysty egoizm i dajemy tę swoją miłość by jak w lustrze odbitą zabrać. Miliony dywagacji jak i motywów do nich. tak naprawdę bardziej chcemy być kochani niż kochać. Gotowi jesteśmy nawet wierzyć w kłamstwa ! (bierzemy co dają)

report |

filo,  

tak, pamiętam to niezwykle trafne spostrzeżenie - niektórzyjednak mówią: "kochamcię/ciebie" rozumiejąc doskonale kwestię dawania. Takich ludzi też spotykam... Chcemy być kochani, to prawda, ale gdy pojmuje się znaczenie kochania - to dawanie nie jest sztuką, a przyjemnością, tym bardziej, jesli jest ono - wzajemne.

report |

Drwal,  

i to właśnie "TCBDU" ( to co było do udowodnienia) Dziękuję za świetną zabawę

report |

filo,  

Ukłon Drwalu :)

report |

Magdala,  

piękna myśl i przepiękna dyskusja. za jedno i za drugie dziękuję. :D lubię dawać. :*

report |

Drwal,  

Myśl jest jedną z wielu życiowych obserwacji. Sprawdzam czy tylko mnie to nurtuje, ale daleki jestem od wskazywania trendów ,,,bo dziedzina mocno, mocno śliska, jak wszystko czego nie da się sprawdzić w pojedynkę.:))))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1