1 november 2013

1 november 2013, friday ( z cyklu: zapiski ornitologa - amatora )

Doszły nas niepokojące wieści z terenu, że oto Kopciuszek ma cifa.


number of comments: 12 | rating: 3 |  more 

issa,  

Zatem, niezły z niego ptaszek. Fakt. Chociaż niekoniecznie od razu "musi" być sensacją. Jak widać ;d On ma tego cifa, i szoruje nim dynię na bal, albo może szoruje w dyni z nim na bal, nie wiem, a ja sobie teraz zaczęłam rozmyślać nad motywem mitów degradowanych. Trochę można ich powymyślać testowo.

report |

issa,  

Królewna Śnieżka jako tirówka? Ośla Skórka jako anorektyczka lub z zespołem Cotarda? Głupi Jaś, który wyrusza w świat, żeby zdobyć batonik?

report |

issa,  

Rycerz, który pędzi na wielu koniach mechanicznych naraz - walczyć z Armią Segregatorów?

report |

issa,  

Żaba do pocałowania, która słyszy od przechodniów: "pocałuj się w dupę i idź do terapeuty"?

report |

issa,  

Czarnoksiężnik, który w reklamie macha lizakiem jak różdżką? Księżniczka siedząca przy taśmie produkcyjnej: jeden ruch, drugi ruch, trzeci ruch i od nowa, jeden ruch, drugi ruch, trzeci ruch i od nowa? jak w bajce, no nie? do trzech razy sztuka? a ziarnko grochu pod zadkiem mnoży się z dnia na dzień liczniej i uwiera rzetelniej?

report |

issa,  

Jaś i Małgosia na łopacie do pieca? Tylko że inaczej niż w przeterminowanych baśniach - piec ich pochłania i tam zamieniają się w popiół i diament?

report |

deRuda,  

Czerwony Kapturek co to nieopacznie użył wybielacza i Brzydkie Kaczątko po operacjach plastycznych, Spółdzielnia Siedmiu Krasnoludków ogłaszająca upadłość....

report |

issa,  

yhm yhm

report |

issa,  

Ech. Dziwnyświat. Dziwnyświecie ty

report |

Jaro,  

teraz wszystkie miski są takie same, każda z nich bowiem miała inną plamę, co z żalem potwierdzają krasnoludki:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1