1 november 2013

1 november 2013, friday ( tak oczywisty, jak nieistotny )

...oczywiście, że tęsknię. Ale moja tęsknota uległa jakby prawu homeopatii. Rozcieńczona milionkrotnie nabrała leczniczych właściwości. Tęsknię delikatnie, z usmiechem, czule. Moi zmarli żyją we mnie w harmonii i spokoju, jakiego nie było im dane zaznać za życia.


number of comments: 16 | rating: 10 |  more 

kim167,  

czas nadaje tęsknocie leczniczych właściwości..

report |

Jaro,  

nasze mozaiki w głowach.

report |

Pietrek,  

Dźwiedź nieoceniony podesłał mi: http://poema.pl/publikacja/10658-nie-wchodz-lagodnie-do-tej-dobrej-nocy To dobry wiersz na dziś.

report |

Jaro,  

bunt przed niełaskawą - i oby jak najpóźniej Pietr przed nami stał z kluczami :) . Czas się zbierać wiadomo gdzie. Niedźwiedżiny bywają dobrotliwe, szczególnie te z tamburynami i kiedy mają elegancko pomalowane paznokcie. Wtedy ostrożnie ich używają, wiadomo - lakier rzecz święta:)

report |

issa,  

ano, bunt :) (heh, Jaro, Jaro, wiesz, te niedźwiedźdżiny chyba rzeczywiście mieszkają coraz bliżej innych nie-i-dźwiedzi)

report |

issa,  

Piotr :) cieszę się, jeśli może się przydać z realnym pożytkiem

report |

gabrysia cabaj,  

też tak mam

report |

issa,  

p.s. "*tesknota uległa jakby prawu homeopatii". (ogonek tęsknocie odpadł i jeszcze w jednym miejscu też. z tym, że może to tak właśnie miało być, nie wiem :) p.p.s. co prawda może poza granicami tego akurat Dziennika, raczej z myślą o akomodacjach właśnie :), pomyślałam również o właściwościach homeostazy i / lub homeodynamiki, w miejscu "homeopatii"

report |

deRuda,  

prawo homeopatii, słaba mocna siła

report |

Pietrek,  

Języczki odpadły same, wredne, nie wiem kiedy :))) . Homeostaza, zdolność do odzyskiwania równowagi - tak, i ta właściwość ma tu manifestację :)

report |

issa,  

Języczki, powiadasz :) aha, yhm

report |

turkus,  

"Moi zmarli żyją we mnie w harmonii i spokoju, jakiego nie było im dane zaznać za życia." Przecudnej urody i mądrości ta myśl !!!!!!!

report |

deRuda,  

maksimum entropii...

report |

Pietrek,  

języczki w sensie ogonki, szmaja jestem mańkucka, i sie mie strony mylą, czasami :))) idę na górę podoklejać :p

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1