21 april 2015

21 april 2015, tuesday ( kij w mrowisko )

Niektórzy w swej gruboskórności nosorożca, nie dostrzegają subtelności, powłóczystych spojrzeń, ukradkowych muśnięć i treści wypowiadanej pomiędzy westchnieniem a zapatrzeniem. Niektórym, by dotarła do nich prawda, trzeba, by przejechał ich czołg, uderzył moździerz i strzelił piorun. Czasami więcej subtelności jest w kurze z zapałem grzebiącej w ziemi, niż w  co poniektórych, dla których szczytem dobrych manier i  savoir vru  jest wyklepanie formułki o pięknych oczach, przy czym spojrzenie tegoż jest na wysokości klatki piersiowej oblubienicy.


number of comments: 31 | rating: 12 |  more 

Aśćka,  

widać sięga tam gdzie wzrok sięga i ani cala wyżej, hm ...

report |

Ananke,  

ha ha ha ostatecznie pare cali niżej, jak rzeczona wybranka tyłem stoi ;)

report |

Aśćka,  

ja już nic więcej nie napiszę, bo się mrowisko rozogni i będzie kataklizm! :)

report |

Ananke,  

ha ha :) tym bardziej, że nie cierpię mrówek (to już drugie zwierze na dziś : ) )

report |

Aśćka,  

taaa :) idę spać Ananke:) całusy! :)

report |

Ananke,  

o matko, ja też! buziol

report |

Nevly,  

kurcze... mądre to... :)))

report |

Ananke,  

A miało być zabawne ;-)

report |

byłem...,  

Ja tam już wolę gruboskórną prawdę niż zwodniczą subtelność...

report |

Ananke,  

Chyba nie do końca zrozumiałeś moje intencje :-) tak rzecz ujmując jak piszesz, też tak wolę. Mowa tu o mężczyznach poruszających się w relacjach z kobietami jak słoń w składzie porcelany.

report |

martini,  

heh, ja też. zdecydowanie się zgadzam z przedmówcą.

report |

alt art,  

ani kij, ani mrowisko..

report |

Ananke,  

Jak mi przykro Alcie, że Cię rozczarowałam ;-)

report |

alt art,  

z czego wnosisz..

report |

Ananke,  

No bo ani kija ani mrowiska :D

report |

alt art,  

z dwojga złego, wybieram kaszę gryczaną..

report |

Ananke,  

No widzisz nawet z sytuacji bez wyjścia znajdzie się wyjście :-) jeden taki od logiki przyczepiłby się zaraz za brak logiki w tym zdaniu ;-)

report |

alt art,  

gdy nie znajduję logiki, zabieram całość..

report |

Ananke,  

O to to, czasem logika i nauka bezradnie rozkładają ręce w zderzeniu z rzeczywistością

report |

Damian Paradoks,  

Ekstrawertyczne oko subtelnej kobiety dopatrzy się w łuskach nosorożca delikatności pierza gęsi. Jak bardzo cenię to - ja nosorożec - w kobiecie na wysokich obcasach ;)

report |

Ananke,  

Hehe piękne zdanie spłodziłeś Damianie, najbardziej przypadły mi do gustu łuski u nosorożca :-)

report |

Damian Paradoks,  

łuski łuseczki pocałuneczki po rączkach po duszy niech myśli upiorne skutecznie zasuszy ;)

report |

theodor kosmitek,  

ze strzelania byłem zawsze słaby. co do celu mijam się ze środkami...

report |

ApisTaur,  

trudno słoniowi między wierszami / kiedy ważniejsza dla niego trąba / i domyślunkiem też się nie splami / gdy eksploduje we łbie seks-bomba//;)

report |

jeśli tylko,  

ano, ano ;) (ale jakoś mi się zapowtórzyło tych niektórych i poniektórych, może ciut zmienić? :)

report |

Ananke,  

wiesz co, z rozmysłem to powtórzenie... ale może masz rację i powinnam zmienić, pomyślę :*

report |

aleph_0,  

bardzo dobitnie wyrażony punkt widzenia chyba każdej kobiety ;)

report |

Ananke,  

:D dziękuję, skoro prawie każda tak myśli, prawie każdy mężczyzna ma ten problem :)))

report |

zuzanna809,  

... trafne spostrzeżenia...:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1