24 february 2016

24 february 2016, wednesday ( walczę )

Powiem wam krótko. Jest mi coraz trudniej i cholernie niewygodnie.Po zwycięstwie jedynie słusznej partii, staram się w miarę możliwości nie korzystać z usług mojej lewej ręki. Ukrywam również fakt,że w wyniku nieszczęśliwego wypadku utraciłem całkowicie słuch w prawym uchu (totalna prawostronna głuchota). Na lewą nogę utykam ,a sąsiadom się skarżę,że jest już do dupy.Nie bardzo wiem,co zrobić z mięśniem sercowym,bo nie będę walił głupa,że mam z prawej. Biorąc pod uwagę nowe uprawnienia służb specjalnych,poruszam się pieszo tylko prawą stroną ulicy. Mimo wszystko uważam to za bezpieczniejsze.Założyłem sobie również teczkę,w której opisuję swoją walkę z lewymi elementami mojego życia (lewe zwolnienia itp.).
Najtrudniej jest jak idziemy z żoną spać bo zawsze ktoś jest po lewej stronie drugiego.Myślimy więc ,że chyba bezpieczniej będzie spać osobno.Ukrywam również,że mój pierwszy syn narodził się z nieprawego łoża.Czeka mnie jeszcze dużo pracy....


number of comments: 14 | rating: 1 |  more 

Teresa Tomys,  

walcz, bo fajnie walczysz. Pozdrawiam

report |

negra,  

pełny zachwyt - widzę - tylko ciężko tak wszystko nieludzko po prawemu :)

report |

Florian Konrad,  

Trzymaj się. Z całego serca życzę zdrowia.

report |

mua,  

Fajna tfu - rczość heheh . Przez tw to bym musiał napisać gdybym siem pod tem podpisał heheh. I nie przejmuj siem choopie tem spaniem ;)). Jedna Danusia to miała ( jak napisała w swojej książce ) ponoć jeszcze gorzej. Nie mogła spać bo jej monż ciągle wygrywał w totolotka ;). pozdrawiam tych nade mną ;))

report |

byłem...,  

Nie wiem dlaczego mój wpis został usunięty.Dlatego pozostaje mi pozdrowić...

report |

jeśli tylko,  

może to i lepiej z tym prawym uchem? ja coś jeszcze słyszę, choć jak śpię na prawym boku to na szczęście mniej..

report |

byłem...,  

Drogi Mua.Czy możesz powiedzieć czym zajmowałeś się w latach 1978-1982 ?

report |

implicite,  

Taką samokrytykę wszyscy powinniśmy złożyć.

report |

alt art,  

trudno znaleźć słowa pocieszenia..

report |

bosonoga,  

jedynie słuszną partię już kiedyś przerabialiśmy :(

report |

byłem...,  

No to teraz powtórka...:(

report |

K.Felkowa,  

Praca u podstaw i pokuta wskazana, zacznijmy od tłuczenia prawą pięścią w lewą pierś

report |

zuzanna809,  

.... sie narobiło

report |

LadyC,  

zaśmiać by się można, ale tylko trochę. lewym półgębkiem. prawy musi trzymać fason :))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1