9 january 2022

Nowy rok...

... nowy polski ład - nieład.
I jak jeszcze przed świętami było wielu chętnych gotowych do włażenia władzy w dupę. Tak teraz w miarę poznawania szczegółów "narodowej reformy" nawet ci najzagorzalsi zwolennicy władzy z "woli suwerena" przejrzeli na oczy. Wiadomo już że stracili nauczyciele, policjanci, pielęgniarki, samotne matki z dziećmi, ale również emeryci (żelazny elektorat PiS-u) ci z minimalną emeryturą. Nie wiem kto wymyślił tę reformę, ale ten kto ją podpisał jest idiotą. Dlaczego obcina gałąź na której siedzi. I co z tego że w telewizorze jakiś vice-rzecznik tłumaczy się z popełnionych błędów, a kurwizja próbuje zwalić winę na poprzedników. Fakty zostają i w pamięci i na papierze. Władza już się boi. Boi się nawet komisji śledczej w sprawie Pegazusa - którego ponoć wcale nie było, a może był tylko nikt o nim nie wiedział oprócz Jarosława. On wszystko wie...przecież naród co miesiąc płaci mu 30 ooo złotych polskich pensji i jeszcze wozi jak luksusową prostytutkę z Sejmu na Żolibórz i z powrotem. Wiadomo drożyzna - karma kosztuje, a prezes ma kota. Ala miała Asa. As miał Alę. Przypomniała mi się szkoła. Dzieci będą miały ferie.
Polska nie może mieć wakacji.


number of comments: 12 | rating: 3 |  more 

Jaga,  

bo to wszystko już było...

report |

sam53,  

valeria... w związku z tym że wypisujesz głupoty, podejrzewam ze jesteś pisowskim trollem...i blokuję cię z idiotami nie chcę mieć nic wspólnego

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1