20 september 2012

20 september 2012, thursday ( zbieramy okruszki )

dzisiaj odkryłam, że ludzie nie lubią słuchać, ot tak, dla przykładu: pani doktor habilitowana, nobilitowana, chuj wi jeszcze co, patrzy tępo w moje papiery, marzy o kawie, a jej pomarszczone spojrzenia, ześlizgują się z kartek na ławkę. z ławki na krzesło. na krześle przykucają, dumają chwilę, po czym pełzną w stronę okna.

za oknem są ludzie, którzy nie muszą w nic wierzyć
albo wierzą we wszystko i z całym rozpędem
śpią na śmietniskach

jak te biedne biedroneczki. jak krnąbni jasie i łopatologicznie durne małgosie.

ta pani miała bułeczkę na stole. z serem zapewne. albo jagodami, czy to ważne?
widzicie, owa pani musi cierpieć na bezsenność, bo bułeczki ani tknie, przestawia ją oczyma z jednego końca stolika na drugi, wydmuchując noc w chusteczkę. gołębie by się cieszyły mruczy

jak ja nie znoszę gołębi. brudne pasożyty. a jak rzucisz im niedopałek, nie chcą się już nabierać, że to okruszki chleba.


number of comments: 5 | rating: 10 |  more 

alt art,  

wierzę we wszystko..

report |

Magdala,  

:)))))))) ale malkontenctwo wszechogarniające :))) bardzo dobre to to. pozdrawiam serdecznie, Usti.

report |

Ustinja21,  

Cieszę się, że wpadłaś między kilka tych deszczowych zdań :)

report |

Kate,  

Bardzo to dobre. Ale ja dziś potrzebuję czegoś słonecznego. Spójrzmy dalej...

report |

Paganini,  

Witam w moim świecie, gdzie nie ma barw, ani ludzi, jest tylko pustka, ciemność i kartki, kartki które powoli zaczynają płonąć, bynajmniej nie ogniem swojej wielkości, a jedynie ulatniają się, zwyczajnie. Świat jest jaki jest, co poradzić na to, że też jesteśmy kwiatami pragnącymi deszczu i Boga który będzie nam dawał mannę. Jak mówił Mortuus: każdy potrzebuje swojego Boga, który się nim opiekuje i rozdaje mannę. Bardzo dobry tekst, tekst w który wczuwam się znając ten stan. Pozdrawiam, P.

report |

Jerzy Woliński,  

prawdziwe, aż do bólu, i o tych co na ciepłym krześle i na zimnym dworze:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1