12 august 2011

12 august 2011, friday ( Męzczyzna i uczucia c.d. )

Męzczyzna potrzebuje w swoim życiu Kobiety także aby się rozwijać a w szczególności aby rozwijać swoje uczucia i budować lepsze relacje miedzy nim a resztą ludzi. Dzięki kobiecie męzczyzna staje się jeszcze bardziej kulturalny i męski, a także bardziej opiekuńczy i delikatny. Oczywiście także bardziej poważny - ponieważ myśli nie tylko o sobie ale o sobie i o swojej kobiecie, musi wiec pokazać się z dobrej strony, zadbać o bezpieczeństwo i zadowolenie swojej partnerki. Więc wzrasta ilość zajęć ale i poszerza się możliwość działania oraz pomysłowość męzczyzny. Dojrzały męzczyzna nie uznaje Kobiety za sobie podległą ale za partnerkę sobie równoważną i odrebną osobę. a jak wiemy druga osoba nie jest w pełni do poznania ani odkrycia to szczególnie motywuje męzczyznę do zainteresowania się kobietą - chce ją odkryć, poznać i poczuć jej siłę charakter, osobowość itd. Męzczyzna z regóły jest zdobywcą - odkrywcą jak to mawiała moja nauczycielka od języka niemieckiego. Męzczyzna ma też pewne momenty w których chce być sam i żadna interwencja ze strony kobiety nie przynosi nic dobrego. Chce samotności to nie znaczy że nie kocha ale że musi sobie pewne sprawy poukładać w głowie, a każdy z ludzi czasami chce odpocząć od całego świata i coś przemyśleć. Czasami też męzczyzna nie myśli, to znaczy wygląda z zewnątrz jakby myślał i patzy w jeden punkt gdzieś w domu albo na dworze ale tak naprawdę to się na moment wyłańcza od całego świata i otoczenia a w jego mózgu dochodzi do czasowego wyłączenia środka odpowiadającego za myślenie.
Bywają też momenty gdy męzczyzna jest bardzo ale to bardzo rozzłoszczony i nie chce o tym mówić. Wtedy najlepiej aby odreagował on w samotności pracując przy czymś czy robił coś, bo czasami wnikanie dogłębne zony może spowodować w najlepszym razie zdenerwowanie na żonę a w najgorszym potężną awanturę w domu. Ale tu ja bym radził nie zostawić zbyt długo samego męzczyzny - wpierw zobaczyć co robi mezczyzna a potem "przypadkiem" pojawić sie w miejscu gdzie przebywa i zaproponowac coś miłego - pomoc bądź coś co spowoduje ze przez chwilę dojdzie do rozmowy między Nią a Nim. Wtedy on czuje że nie jest sam i się o niego ktos troszczy a ona dzięki rozmowie oczywiście delikatnej dowie się co się stało w pracy czy gdzieś tam i dlaczego był/jest taki zły. Jeśli ktoś ma jakieś pytanie to chetnie odpowiem jeśli ktoś napisze pytanie w okienku komentatorskim.




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1