8 august 2011

8 august 2011, monday ( tęsknota czyli męzczyzna i uczucia )

Witam:) Dzisiaj mamy ósmy dzień sierpnia wczoraj padał deszcz i błyskało trochę. ale to nic. Dziś mamy w miare ładną pogodę. ładna pogoda to dobry powód do pisania. Więc czas ruszyć zaczarowanym długopisem w podróż w głąb człowieka, w głąb niezgłębionej duszy i bardziej znanego ciała. Zaczniemy moją opowieść od uczuć które posiada niepiękny przedstawiciel rasy ludzkiej to znaczy męzczyzna. Męzczyzna jest skomplikowany w swoich uczuciach i próby opisywania jego uczuć jest cięzka bo jak wiadomo każdy męzczyzna jak i każda kobieta jest inną osobą od drugiej kobiety czy drugiego męzczyzny. Przechodząc do sedna sprawy chciałbym obalić kilka mitów dotyczących męzczyzn i ich uczuć. Po pierwsze takie coś jak uczucia występują u męzczyzn, choć są bardziej mniej widoczne niż u kobiet choć nie dotyczy to wszystkich męzczyzn. Męzczyzna faktycznie bardziej się skupia na cielesności lecz on nie rządzi jego mózgiem. W związku męzczyzna dąży jak pierwszy do współżycia ale nie ma tak aby nie mógł się powstrzymać. On umie się powstrzymać i wytrzymać ale trzeba mu pomóc. Tą rolę powinna wypełnić kobieta, umiejąc powiedzieć nie, gdy mu się śpieszy do współżycia. Jeżeli kocha to poczeka jest to jedna z zasad którą powinny kobiety pilnować i wymagać od swoich męzczyzn. Jeżeli męzczyzna odejdzie po odmowie wspólżycia ze strony kobiety to był nie warty zachodu bądź nie pasowali do siebie po prostu. Męzczyzna ma pewien defekt z uczuciami wywołany ewolucją i setkami lat - męzczyzna miał być silny, odważny i twardy nie miał być delikatny tylko skuteczny. Teraz czasy się zmieniły i od męzczyzn się wymaga delikatności i czułości. Jednak męzczyzna musi zmienić swoją postawę, tylko tu jest problem - tego od razu nie da się zrobić. potrzeba czasu. I cierpliwości. Powoli męzczyźni ujawniają swoje uczucia, ale powoli, bo naturę ciężko przezwyciężyć i zmienić przyzwyczajenia. Po drugie męzczyzna chce nie tylko i głównie seksu ale czułości i pewności że ma Swoją Ukochaną, że nie musi od rana do wieczora zdobywać swoją kobietę, chce się poczuć się czasami kochany i pewny siebie. Nie być dominatorem tylko partnerem kochanym i kochającym. Mając pewność czuje się bardziej delikatny i czuły, bo wie że jego pani jest jego skarbem o którego dobro ma się troszczyć i dobro skarbu stawia na równi z własnym dobrem. Największym uczuciem przynoszącym radość człowiekowi jest poczucie że się umie kochac drugą osobę, tak myślę sam po obserwacjii samego siebie. Co do seksu to męzczyzna potrzebuje go do rozładowania emocji i napięć oraz pokazania siły uczuć. to tylko dwie kwestyje z uczuć męzczyzny jeszcze kilka zostało ale to następnym razem.
c. d. n.




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1