20 december 2011

Czuchuławy

-„ Zdradzę Ci pewien sekret, tak po prostu, bo Cię lubię „ - uśmiechnęła się Bamba Ryła, która pomalutku realizowała swój plan.
- „ chcę opowiedzieć Ci o Czuchuławach, o, których nikt prawie nie wie. Ja jednak spotkałam je osobiście. Mieszkają w źrenicy lewego oka, która jest dla nich planetą, tak samo jak dla Nas Ziemia. Twoje oko też jest dla Nich domem, możesz je poczuć wtedy, gdy ciepło Ci w oczy, a pod powiekami wyczuwasz małe ziarenka piasku,  naprawdę to polująca Czuchuława, która jako jedyna budzi się z hipnotycznego snu i poszukuje. Pewnie zastanawiasz się o czym ja mówię”- tajemniczo uśmiechnęła się -.” Już wyjaśniam. Czuchuławy są naprawdę małe i jest ich niemożliwie dużo, żyją jednak samotnie, śpiąc większość czasu bez ruchu, dlatego nie możesz ich poczuć  zawsze, kiedy chcesz, ta która się wybudzi zaczyna poszukiwania, które kończy się gdy odnajdzie tą właściwą Czuchuławę. Wtedy podpływa do niej i zaczynają krótką lecz jak znaczacą rozmowę:- " lepisz mnie ?" -" tak, bo ja jestem z plastelinki."
Wszystko staje się przejrzyście proste. Dwie Czuchuławy zostały połączone ze sobą na zawsze szczerą chęcią, miłością i spokojem. Biorą głęboki oddech i znikając, robią miejsce pozostałym.Bamba Ryła zamilkła, zamknęła oczy i postanowiła oddać się chwili. Sprawiało jej to tyle radości, że postanowiła Ci na chwile odpuścić, bo powinieneś wiedzieć, że gdy dopadnie Cię Bamba Ryła to nie ma dla Ciebie ratunku. 

Marta Górka




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1