19 june 2011

18 june 2011, saturday ( SZUKAM KOMPASU!(10 PYTAŃ) )

Rozdroże...
Życie w szachu wieczny...-remis?
Nastawienie na zwycięstwo lub porażkę
Co dalej? Jaki kierunek obrać? Co jest WŁAŚCIWYM DZIAŁANIEM, A CO KRĘCENIEM SIĘ WKOŁO POWTARZANYCH BŁĘDÓW...??

MAM DZIESIĘĆ PYTAŃ:
1. DOKĄD IŚĆ ABY ZNALEŹĆ SZCZĘŚCIE - DROGA, KIERUNEK, DZIAŁANIE, MYŚLI (SPOSÓB), ?
2. W JAKI SPOSÓB ZADBAĆ O SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ - MATERIALNIE, DUCHOWO, SPOŁECZNIE, W MIŁOŚCI?
4. CO POWINNO BYĆ MOIM PRIORYTETEM ŻYCIOWYM ?
5. KIM JESTEM - ??
6. JAK POSZERZYĆ SWOJE WIDZENIE RZECZYWISTOŚCI - PERCEPCJA, ŚWIADOMOŚĆ, WŁAŚCIWE MYŚLENIE?
7. CO ROBIĆ Z WOLNYM CZASEM - ?
8. CO Z TYMI MAPAMI MYŚLI?
9. JAKI BYĆ NA CODZIEŃ - EMOCJONALNIE, INTELEKTUALNIE, DUCHOWO, SPOŁECZNIE??
10. CO Z TYM CO WCHŁANIAM W SIEBIE (INFORMACJE, MYŚLI, KSIĄŻKI KTÓRE CZYTAM, STRONY INTERNETOWE JAKIE PRZEGLĄDAM, POŻYWIENIE, PICIE, SUBSTANCJE?)?
MOŻE PRZYPADKIEM SZUKAM SENSU W SENSIE - JEDNAK "DUSZĘ SIĘ W TYM KREDENSIE..."


number of comments: 7 | rating: 0 |  more 

issa,  

Heh, (mz) za dużo, z wielkie; postawienie sobie tak ułożonych dziesięciu pytań naraz to trochę tak, jakby pociągnąć za sznurek, który stopniowo otwiera w niebie drzwi tysięcy szaf i szafek, ale nad moją własną głową - zawartość pada niczym deszcze, a ja robię uniki i gramolę się wśród rzeczy, żeby utrzymać bodaj usta na powierzchni. Nie wiem, czy wtedy myślę np. "co robić z wolnym czasem"? Ale jakoś dziwnie wydaje mi się, że nie. W zamian zupełnie spokojnie mogłoby być jedno, np. rano: Co widzę teraz, kiedy jem chleb? Dobrego.

report |

przemubik,  

issa - chciałem napisać 100 pytań, ale zmieniłem zdanie:D

report |

przemubik,  

ale spyłyciłaś moje pytania:( ...z filozofa na fizola...:(

report |

issa,  

:) Nie za bardzo rozumiem degradację. Czemu "spłyciłam" i "z filozofa na fizola"?

report |

issa,  

p.s. Myślisz, że np. "DOKĄD IŚĆ ABY ZNALEŹĆ SZCZĘŚCIE - DROGA, KIERUNEK, DZIAŁANIE, MYŚLI (SPOSÓB)?" - jest pytaniem, które zadają sobie wyłącznie niepracujący fizycznie?

report |

przemubik,  

odp. myślę,że ludzie o prostym umyśle mają raczej jedno pytanie - nie zaś 10 lub 100...ale ja nie jestem człowiekiem o prostym umyśle ;D pozdrawiam

report |

issa,  

"ludzie o prostym umyśle mają raczej jedno pytanie". Jakie to jest pytanie?

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1