18 september 2013

2 september 2013, monday ( w domach z betonu nie ma wolnej miłości. )

Zbudowałam między nami mur. Słyszę jak wołasz. Godzinami prosisz o choć jedno moje słowo. Ten krzyk nie pozwala mi spać. „Przestań!”, wołam. Próbuję powstrzymać łzy. Mam dosyć kiedy mówisz, że mnie kochasz. Chcę uciec, zniknąć, zapomnieć, że istniejesz. I chcę być bezpieczna w tych czterech ścianach, które sama sobie zbudowałam. Chcę.


number of comments: 17 | rating: 7 |  more 

Hania,  

mur można zburzyć :)

report |

kim167,  

ale trzeba bardzo mocno tego chcieć.

report |

Hania,  

tak:)

report |

kim167,  

dziękuję Haniu ;)

report |

Wieśniak M,  

...dopiero w celi poczułem się naprawdę wolny....

report |

kim167,  

ciężko to może porównać, ale czasami kiedy już jesteś w czterech ścianach i czujesz, że nic Ci nie grozi czujesz się dużo bardziej wolny..

report |

Wieśniak M,  

takie stany dobrze jest określić - "czasem"Z czasem nasza bezpieczne kryjówka staje się pułapką. Wpis stoi w sprzeczności z poprzednim ( o pokazywaniu świata):)Choć nie stoi w sprzeczności z człowiekiem który ma kilka stanów na każdą z relacji:))

report |

kim167,  

te dwa teksty mają dwie różne daty..są one od siebie trochę oddalone. Poza tym dokładnie tak jest. Jeden człowiek przeżywa kilka stanów, często zupełnie różnych i sprzecznych ze sobą w tym samym czasie. ten tekst jednak nie tyle jest w sprzeczności z tamtym. On nie jest o "niepokazywaniu" świata, co o ukryciu się przed nim.. Poznawanie czasem sprawia, że mówimy sobie "dosyć, więcej już nie dam rady".

report |

Wieśniak M,  

zauważyłem różnicę w czasie. Lecz jako że to niecałe trzy tygodnie, wydało się mimo wszystko dość nieoczekiwane. Siłą przekazu pisanego jest to że zostaje w czytelniku jako stan trwały. Niekoniecznie wg zamierzeń autora. W pamiętnikach często można zauważyć zmiany diametralne, a przy czytaniu jednego wpisu po drugim ta różnoca jeszcze bardziej się zaciera:)

report |

kim167,  

cóż mogę powiedzieć.. może rzeczywiście tak za szybko, zbyt diametralnie i zbyt niezrozumiale.. ale przecież tak to już jest na tym świecie :)

report |

Wieśniak M,  

oj to nie zarzut, spostrzeżenie jedynie. Dokonując każdorazowej analizy naszej sytuacji dokonujemy zapisu stanu emocjonalnego. To silne stany które dobierają silne słowa. A potem czas....leczy końcówki zdań:)))

report |

kim167,  

podoba mi się to, co napisałeś :) i jakoś tak pomyślałam o jednej z piosenek. wydaje mi się, że pasuje tutaj http://www.youtube.com/watch?v=GLg6l1i_VwA :)

report |

jeśli tylko,  

Usunęłabym "swoje" (przed łzy). I powtórzone "próbuję". Może po prostu "kiedy mówisz"? Pozdrawiam :)

report |

kim167,  

dziękuję, masz rację, tak będzie lepiej:) pozdrawiam :)

report |

Kraft,  

EDYTKO>>> :)))

report |

kim167,  

Edytko? :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1