8 july 2013

8 july 2013, monday ( zdrada )

„ZDRADA TO PIERWSZY I OSTATNI KROK DO NICOŚCI..”
 
 Każda nasza decyzja ma swoje konsekwencje. Bardzo często jest to chwilowa słabość, poczucie niedowartościowania, zwykłe pożądanie. W chwili zdrady człowiek nie myśli o tym, co będzie. Jest to nieprzewidziany ruch. Kłopoty w związku, częste kłótnie, zachwiane poczucie bezpieczeństwa, brak stabilizacji stają się przyczyną przeróżnych zachowań, których skutki ciągną się latami.
 
Dziś powstało bardzo dużo ośrodków, które chcą pomagać rozpadającym się małżeństwom. Psychoterapeuci stają na głowie, by przywrócić spokój i bezpieczeństwo rodzinom. W Polsce jednak niewiele małżeństw z tych, które mają problemy chce radzić się specjalistów. Pozostawiają problem samemu sobie, a w momencie, kiedy jest już tak duży, że nie można nic z nim zrobić decydują się na rozwód. Nie docenia się wartości tego, co nasi dziadkowie rozumieli mówiąc rodzina, szczęście, miłość. Ludzie wolą szybsze rozwiązania. Słowo „rozwód” używane jest już prawie tak często, jak „zakupy” czy „toaleta”. Wszystko zmierza ku jakiejś łatwiźnie, której nie da się przeboleć. Wszystko, byle po najmniejszej linii oporu.
 
Bardzo często ludzie chcą być kochani, jednak zapominają o tym, że sami też są powołani do miłości.
Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą..”


number of comments: 10 | rating: 3 |  more 

alt art,  

nie warto przepłacać zdrady..

report |

zuzanna809,  

... Kim. nie spodziewamy się, że tak wielgachna MIŁOŚĆ może runąć przy byle okazji... Powiem Ci, że wolałabym iść do psychoterapeuty, żeby się uratować np. przed klaustrofobią, niż żeby mi wmawiał, że mój kochany mnie kocha. To trochę tak, jakby chciał mi wmówić, że interesuje się każdą mrówką, z tym, ż cwańszą - bardziej.;(

report |

kim167,  

myślę, że nie chodzi tu o to, by komuś coś wmawiać. Miałam raczej na myśli to, że czasem lepiej jest powiedzieć sobie "do widzenia" niż przez resztę życia oszukiwać się, że będzie dobrze. Przecież nie każde uczucie, jakie łączy dwoje ludzi to miłość. Czasem jest to po prostu zauroczenie, a tym nie da się żyć kolejnych kilkanaście lat.

report |

kim167,  

Chciałam pokazać, jakie są skutki nieodpowiednich wyborów. Często kończą się takim życiem "na niby".

report |

kim167,  

Z jednej strony wszyscy traktują rozwód jako coś strasznego złego. Zawsze szuka się winnych, na których można zrzucić całą odpowiedzialność. Ale prawda jest przecież taka, że często rozwód jest wybawieniem dla całej rodziny. Życie bez miłości to życie trochę na niby,a zdrady często są tylko potwierdzeniem tego, że życie, które wybraliśmy nie jest takim jakie chcielibyśmy mieć.

report |

zuzanna809,  

... chodziło mi o zainteresowanie Boga, który ma chyba ważniejsze sprawy na głowie od tego, że Krzysiu przypadkowo wydupczył Marysię i że, kurczę - spodobało mu się to tak zupełnie niespodziewanie dla samego siebie, nie mówiąc o Marysi...że nie może poprzestać.... W całym tym tragiizmie, na szczęście nie brak elementów humorystycznych.... a może się mylę.

report |

kim167,  

a jeśli chodzi o Boga to wiesz.. może to naiwne, ale wydaje mi się, że dla Niego KAŻDA sprawa jest równie ważna. To, że zostawił nam świat, w którym my sami decydujemy czego chcemy a czego nie nie znaczy, że spokojnie patrzy jak zamieniamy całe swoje życie w ruinę.

report |

kim167,  

Kiedy byłam mała zawsze wydawało mi się, że to taki Staruszek siedzący na chmurach. Kiedy na niebie nie było ani jednej chmurki byłam pewna, że ma coś innego do załatwienia. A tymczasem przecież cały czas tu BYŁ. Wiara to OGIEŃ. Trzeba o nią walczyć tak jak zawalczył o nas sam BÓG.

report |

mua,  

żółwik ( no może , pół zówika ) bo oczywiście " miecz ma dwa końce i jesli chwycisz za ten nie odpowiedni = nie masz palców " , ale ogólnie jestem...hm jak to napisali Majowie, a spartaczył i spaczył Walesa ....nie jesteśmy , ani za ani przeciw ... jestesmy neutralni " ) wiec pół żółlwika jakem Żółty Rezonansowy Wojownik Kin 176 ;))

report |

kim167,  

czasami jednak trzeba być bardziej ZA albo bardziej PRZECIW. dzięki za odwiedziny mua ;)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1