27 june 2013

27 june 2013, thursday ( zamknięte oczy )

Mogłaby zamknąć oczy, udawać, że wszystko jest w porządku. Wiedziała jednak, że nie da się żyć z zamkniętymi oczami.”

Nie spuszcza ze mnie oka. Czuję się dziwnie. Zastygam i resztkami sił udaję, że nic mnie to nie obchodzi. Czuję jak topnieją lodowce. Zapadają się w bezdenną toń oceanu. Myślałam - nikomu nie wolno tak na mnie patrzeć. Nikt nie odważy się zbliżyć do Królowej Śniegu. On  patrzył. On był bliżej niż ktokolwiek. Nasze oczy połączyło to długie spojrzenie. Jego serce tak blisko mojego, że zabrakło miejsca na jeden, krótki oddech. 

Pamiętasz - zimą śnieg zasypał mój uśmiech. Nie było Cię przy mnie tak jak nie ma Cię przy mnie teraz.

"A po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój.."


number of comments: 9 | rating: 6 |  more 

kim167,  

i "znowu w drogę, w drogę trzeba iść, w życie się zanurzyć.."

report |

kim167,  

dokładnie.. róża.. róża, która oznacza, że to jeszcze nie jest całkiem poza nami. oznacza tęsknotę za czymś, czego już nie ma. dziękuję Duszku :)

report |

kim167,  

"Sza, cicho-sza, czas na ciszę. .". . uwielbiam tą piosenkę :)

report |

kim167,  

"tak przemijasz w miejscu, spalasz się. .", "i te wiersze napisane dla nikogo. ."

report |

kim167,  

to nie Budka, ale ja uwielbiam tę piosenkę. . http://www.youtube.com/watch?v=NI1quFVAdeg

report |

kim167,  

oj bardzo. . "MIłość durna, miłość zła nie ma władzy nade mną"

report |

kim167,  

jaka słabość taki grzech..

report |

Bazyliszek,  

ladnie kim:)))) https://www.youtube.com/watch?v=yszl2d1S0Wc

report |

kim167,  

Bazyliszku dziękuję :))) "let me take you down. . " :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1