27 june 2013

27 june 2013, thursday ( zmiany )

Czasem zdarza się, że ludzie blisko nas wprowadzają w swoje życie zmiany, które wpływają również na nas. Nie możemy powstrzymać tego procesu mimo, że bardzo ciężko jest nam się do tego przyzwyczaić. W pewnym momencie zdajemy sobie sprawę, że nie możemy zrobić już nic innego, jak tylko to zaakceptować. Trzeba pogodzić się z myślą, że nie sami decydujemy o swoim życiu. Ci, którzy są obok nas mają na nie znaczny wpływ. Mimo, że żyjemy obok siebie, nie możemy zapominać o tym, że tak naprawdę żyjemy również ze sobą. Może nawet przede wszystkim ze sobą..


number of comments: 11 | rating: 5 |  more 

kim167,  

Kiedyś Kasia Nosowska powiedziała "tak bardzo chcę być do kogoś podobna, bo tak bardzo boję się być jedyna w swoim rodzaju". Coś w tym jest. Bycie sobą jest w gruncie rzeczy bardzo trudne. Ludzie, którzy o to walczą mówią, że wiele czasu zajmuje wyważanie pomiędzy tym, czego chce sam człowiek, a tym, czego oczekuja od niego inni. I można by powiedzieć, że oczekiwania się nie liczą, jednak.. Ich niespełnienie często wiąże się z brakiem akceptacji, którego szuka każdy z nas. Trudne to. A "pozostajesz na zawsze odpowiedzialny za to, co oswoiłeś". Zawsze jednak istnieje ryzyko, że nie rozpoznasz tego, kto naprawdę został oswojony. dziękuje za odwiedziny ghost :)

report |

kim167,  

Żyjemy jednak w społeczeństwie, gdzie ciężko wykluczyć życie "Z". Ale to bardzo ciekawe, bo oznacza, że by jednostka była jednostką odrębną, indywidualną musi przejść niemal Morze Czerwone

report |

kim167,  

bardzo warto :) trzeba jednak pamiętać, że to bardzo trudne jest.

report |

kim167,  

mi trochę zajęło nauczenie się własnego odbicia w lustrze i mówienie do samej siebie "o jak dobrze, że jesteś!" Niby tak proste, a tak trudne.

report |

kim167,  

kiedyś usłyszałam, że Bóg nie obiecywał nam łatwego życia, a bezpieczny lot ;) tego się trzymam :)

report |

kim167,  

świadomość, że nie możemy dać nikomu nic wbrew jego woli jest milowym krokiem do własnej wolności. walka z samym sobą daje nam cholernie dużo siły :)

report |

Jerzy Woliński,  

Wasza rozmowa wzbogaca zapis dziennika:)

report |

kim167,  

ghost lubię Twoje przemyślenia :) resetowanie sumienia wymaga wiele samozaparcia i wiele wiele czasu. kiedyś ktoś napisał "nie chcę żyć na kolanach całe życie" i to tu chyba świetnie pasuje :)

report |

kim167,  

no to może "życiowa anoreksja"

report |

gabrysia cabaj,  

przede wszystkim ze sobą...

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1