24 july 2014

24 july 2014, thursday ( tysiąc pięćset trzy dziewięćset )

bo wszystko zostało już powiedziane tysiąc razy
i na milion sposobów
gdy sensy nie dają się zwabić w słowa
pożądliwie patrzę ku liczbom
śmieszny rym poezja cyfrowa
lecz/licz
ileż powabu ma liczba pierwsza


number of comments: 39 | rating: 25 |  more 

gabrysia cabaj,  

aż się uśmiechnęłam:))

report |

Krzysztof Konrad Kurc,  

trzeba tylko pożyczyć sito od Eratostenesa i wyłapać te wszystkie atomy :))

report |

e.,  

znam znam:) wiem wiem:) znam i wiem co to "chwila pierwsza" ...

report |

alt art,  

a ile nadziei ostatnia..

report |

jeśli tylko,  

skromnie, na moim podwórku mówiło się "milion pięćset.. " :))))))))

report |

Emma B.,  

śliczne, też mnie dręczyło tylko inaczej, ale tu majstersztyk

report |

mua,  

ta ...Narcystycznie dzieli sie tylko przez siebie

report |

Damian Paradoks,  

cyfry mają coś z suchego deszczu. Trzeba je owinąć wilgotnym ręcznikiem :) Ponoć ptaki potarfią liczyć do czterech. Czemu nie być ptakiem? ;)

report |

Aśćka,  

coś pięknego:)

report |

Aśćka,  

aż mi w głowie poradośnialo i pojaśniało:)

report |

bosonoga,  

już wkrótce o tej liczbie pierwszej / poeci zaczną tworzyć wiersze :) Pozdrowionka:)

report |

Ania Ostrowska,  

cieszę się, ze się Wam podobało i uśmiechnęło :) wybaczcie mi, że podziękuję jedynie zbiorczo, ale dzisiejsze czternastogodzinne obcowanie z liczbami w mojej rzeczywistości zawodowej mnie wykończyło; dobrej nocy Wszystkim :)

report |

Ania Ostrowska,  

dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

report |

Bazyliszek,  

wielka jestes:))))

report |

Ania Ostrowska,  

nie jestem :) ale dzięki wielkie :)))

report |

M.S.,  

I tu masz rację, wszystko zostało wypowiedziane już tyle razy, że czasami człowiek się zastanawia, czy się nie powtarza :)

report |

Ania Ostrowska,  

:) pozdrawiam serdecznie

report |

ApisTaur,  

każdy na coś... liczy //:)

report |

Ania Ostrowska,  

ciuła na czarną godzinę :)

report |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

Pewnie i miał rację Albercik, gdy twierdził, że ważniejsze od słów są liczby bo w nich jest zapisana tajemnica istnienia... I kiedy nauczymy się je właściwie interpretować rozwiążemy wiele nurtujących zagadek.. Tylko co z tego wyniknie... Pewnie powstaną kolejne, bo "Stwórca" kimkolwiek albo czymkolwiek jest bawi się nami jak pionkami do gry w Chińczyka z napisem Człowieku nie irytuj się... i pewnie ma ubaw po pachy , albo i też ubolewa nad naszą głupotą... że zamiast cieszyć się tym co dane np. fenomenem miłości podejmujemy jakąkolwiek grę, w której zawsze będziemy na przegranej pozycji. Chodzi tu głównie o nas samych.Poza tym zdaje mi się Aniu, że wszystko nie zostało jednak powiedziane, bo też według teorii Albercika wszechświat odsłania nam karty powoli, na tyle ile w danej chwili jesteśmy w stanie przyjąć. Tylko, że jest to pewnie proces tak rozwleczony w czasie, że my tu i teraz zauważamy niewielkie zmiany, trochę jakbyśmy stali w miejscu. Ech tak sobie tylko gdybam, a każda myśl, rodzi przeciwstawną jakbym sama ze sobą się w wojnę bawiła. Pozdrawiam Aniu...To takie moje głupie dywagacje, ale można dziś pewnie i tak... choć jutro może będę myśleć inaczej:)

report |

Ania Ostrowska,  

dziękuję, Małgosiu, zrobiłaś mi wielką przyjemność tym komentarzem, żadne tam głupie dywagacje, pokazujesz bardzo wyraźnie, ze potencjał sensów słów jest niewyczerpany, a to jest mnie więcej to samo, tylko od innej strony, co w żartobliwy sposób chciałam powiedzieć w tekście ja sama. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, widziałam przelotnie, że znów pojawiły się Twoje wiersze na Trumlu; na pewno je odwiedzę, choć nie wiem czy to będzie dziś :)

report |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

A teka sobie myślę teraz o tych liczbach Aniu, że zero też ma swój powab, bo niby takie nic, a stoi w centrum świata liczb i od niego zaczynamy odliczanie w jedną i drugą stronę.

report |

Ania Ostrowska,  

a jaką ma wielką moc dodawana wartości :)) ho! ho!

report |

Wieśniak M,  

trzy po trzy, po dwakroć, po raz setny/ a mimo wielokrotności/ od powtórzeń bezdzietny/ owocu nie wyda / nasion nie zasadzi/ ale do kroćset!- komu to wadzi?;))

report |

Ania Ostrowska,  

małą kostką w gardle/uchu/oku staje/ gdy ten i ów poeta bezpłodnie nadaje/ słusznie prawisz że owoc w zarodku marnieje/ czy wadzi? nie wadzi skoro ktoś się śmieje :)

report |

Jaro,  

w pierwszej miałem czerwoną kokardkę:)

report |

Ania Ostrowska,  

i pomogło? :)

report |

mua,  

fszystko to " wielkie " slowo staram sie omijać . Tak samo jak zawsze . A na zwrot " Ty zawsze wszystko ... " dostaję dreszy brrr

report |

Ania Ostrowska,  

niezbędnik asekuranta :))) ale tak, masz rację, o "Ty zawsze wszystko..." rozbił się już niejeden pozornie udany związek. Jednak w tym tekście słowo "wszystko" zostało przeze mnie użyte jak najbardziej świadomie. Pozdrawiam

report |

mua,  

hhehe rozumiem ;))) Ktoś mógłby zapewne dodać, że prócz wielkich słów to On jeszcze anniołów unika pozdro ;))

report |

alt art,  

pamiętasz, jolka; natentychmiast, czy może w zaprzeszłym czasie; dwa i pół roku temu był znowu sierpień; figlowałaś z cieniem w trawie, nie bacząc; gęstwino niepojęcia..

report |

Ania Ostrowska,  

alt arcie , widząc powiadomienie o Twoim komentarzu poczułam się jakbyś wydobywał mnie z czeluści zaprzeszłego czasu; tylko tacy mądrzy i uważni jak Ty pamiętają jeszcze tamte figle, z mojego niegdysiejszego entuzjazmu i przekonania że warto zostało już tyle co kot napłakał, Niemniej zrobiłeś mi wielką przyjemność zaglądając tutaj do mnie, serdecznie Ci dziękuję

report |

alt art,  

no przecie, mię się nie dziękuje, szczególnie, że to iż się odezwałaś znaczy aż tyle..

report |

Ania Ostrowska,  

sam widzisz jak wyszłam z wprawy :( jak mogłam zapomnieć o niedziękowaniu? Może to dlatego że czuję się trochę zdezorientowana, bo na Trumlu znowu zmiany, widać znowu komentarze bez logowania, w pierwszej chwili mignęła mi myśl, że może nigdy się nie wylogowałam ?:)

report |

alt art,  

nie zniechęcisz mi do Ci zwyczajnym "dziękuję"..

report |

Ania Ostrowska,  

tak mi mów

report |

alt art,  

kosmiczne odległości: dwanaście godzin i oczko w minutach..

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1