14 january 2016

14 january 2016, thursday ( 7. )

Nowy rok, za tym idą nowe postanowienia, motywacje, masa przemyśleń. Nie ma sensu tracić czasu i swojego wartościowego życia, na bezwartościowych ludzi, którzy mają ciebie i twoje zmagania w głębokim poważaniu, a gdy ich świat się wali - oczekują, że będziesz interesować się każdym gramem ich problemów, że poświęcisz im czas i pomożesz w rozplątaniu wszelkich węzłów. Nikt nie wynagrodzi nam straconego czasu na fałszywe przyjaźnie, bezwartościowych znajomych, ślepą miłość. Nikt nie zwróci nam przepłakanych nocy, czasu poświęconego na osobę, która okazuje się najgorszym co mogło spotkać cię w życiu, nikt nie odda ci zaangażowania, jeśli raz utracisz przekonanie do miłości - ciężko jest pokochać tak bardzo, tak mocno, inną osobę - bo boisz się porażki. Jeśli bardzo czegoś chcesz, walcz o to do ostatniej kropli potu, dawaj z siebie jak najwięcej, walcz. Nie poddawaj się, ale nie idź do celu po trupach, nie rań ludzi, nie rozbijaj ich świata, licz się z drugą stroną. Na każdym kroku pamiętaj, że na szacunek trzeba sobie zasłużyć, raz stracone zaufanie jest prawie nie możliwe do odbudowania. Spełniaj swoje marzenia, nie daj sobie wmówić, że coś jest niemożliwe. Szukaj w każdym dniu najpiękniejszych chwil, bo piękno tkwi w szczegółach. Nie okazuj ludziom, że coś cię boli, bo bez zastanowienia wykorzystają to przeciw tobie, twoja słabość jest ich zwycięstwem. Walcz i szanuj ludzi którzy są bezinteresowni, którzy są twoimi przyjaciółmi, walcz o swoją rodzinę, podawaj pomocną dłoń osobie - która ci za to podziękuje. Nie oczekuj cudów, bądź po prostu dobrym człowiekiem, wartościową osobą. Spełniaj siebie, czytaj to na co masz ochotę, słucha tego co lubisz, nie oceniaj nawet jeśli to ciebie oceniają. Nie zrównuj z ziemią tego, czego nie znasz, daj temu szanse. Oczekuj od życia sukcesów, spodziewaj się porażek. Wylej z siebie żal, nienawiść, wprowadź w swoje życie iskrę pozytywnego nastawienia, aż w twoim życiu zrobi się gorąco i radośnie. Bądź pozytywną osobą, bądź SOBĄ. Nigdy nie pozwól żeby ktoś cię zmienił, żeby ktokolwiek próbował udowadniać ci - że jesteś nikim. Każdy jest wyjątkowy, daj sobie szansę, choćby miała być to kolejna szansa dla siebie w swoim życiu. JEŚLI jesteś w stanie dać ją sobie, dasz radę dać szansę CAŁEMU ŚWIATU. Mam pełną motywację ku temu, by ten Nowy Rok - nadał mojemu życiu całkiem nowych kolorów, czego życzę wszystkim, każdemu z osobna. 




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1