2 march 2015

5 february 2015, thursday ( Horror vacui )


coś jakby dżuma może cholera                 
przyjaciół z Trumla migiem zabiera
szukam wśród wierszy grafik i fotek
zwabił ich fejsbuk – siedziba plotek
 
dla Ananke
 


number of comments: 56 | rating: 18 |  more 

Nevly,  

pies jechał tego tam... facezdrzewem... pozdr. :)

report |

bosonoga,  

"pies jechał tego tam." - mam podobne zdanie :)

report |

bosonoga,  

Czyżbyś miał wątpliwości?

report |

Ananke,  

:)) dzięki

report |

bosonoga,  

Również dzięki :)))

report |

mua,  

zawsze wolałem komedie ;))

report |

Aśćka,  

zaraz zejdę..:)

report |

bosonoga,  

mua - "zawsze wolałem komedie" - i tak trzymać!

report |

Aśćka,  

i tak i nie:)

report |

bosonoga,  

"i tak i nie" - dyplomatka z Ciebie :)

report |

Aśćka,  

nie:) raczej tak zdroworozsądkowo, wszędzie można znaleźć Ludzi, którzy pasjonują się tym co Ty, mogą to być oczywiście plotki, a może to być fotografia, literatura i stanie na głowie. wszędzie są plusy i minusy, pytanie po co korzystasz z jakiegoś narzędzia komunikacji, czy na przykład nie staje się celem samym w sobie. Całusy i serdeczności :)

report |

jeśli tylko,  

fejsbuk mnie nudzi/ jestpełen lajków, a nie ludzi // :))) (od razu mówię, zę zaglądam tam gościnnie raz na ruski rok i wcale mi nie brakuje częściej, tam jest tylko niunianie się - co kto lubi)

report |

bosonoga,  

jeślinko - tak właśnie - "niunianie" - :)))

report |

Damian Paradoks,  

a przecież jestem też z Tobą, Bose Nóżki :)

report |

bosonoga,  

Damianie - bardzo się z tego cieszę!

report |

Damian Paradoks,  

okrzykiem entuzjazmem zdrowym budulcem odwrócisz bieg wydarzeń jak kartkę książki jednym małym palcem ;)

report |

Wieśniak M,  

a jam do fejsa/ wciąż nie zastukał/bo zbytni wybór w tamtejszych...sztukach ;))

report |

bosonoga,  

Wieśniaczku – pozwól, że przyklasnę Twoim mądrym słowom, – co za dużo, to niezdrowo :) Uśmiech dla Ciebie!

report |

bosonoga,  

Aśćka - Po kolejnej zachęcie, – „jeśli nie ma cię na fejsbuku, to w ogóle cię nie ma”, jako osoba niepokorna w innych miejscach udowadniam, że jednak jestem :) Tak , można znaleźć ludzi o podobnych zainteresowaniach, ale to igła w wielkim stogu siana zdominowanym przez celebrytów i nastolatków. A polubienia znajomych to raczej grzecznościowa formuła, niż ocena „dzieła”. Takie fejsbukowe TWA. Oczywiście to tylko mój punkt widzenia. Buziaki serdecznościowe!

report |

Aśćka,  

Bosonogo Kochana, napiszę krótko :) każdy portal nawet najbardziej nastawiony na wspólne działanie może zamienić się w poligon dla TWA, czy tez po prostu spełznąć do roli Klubu Toarzyskiego, czy to będzie facebook, czy cokolwiek innego. To od ludzi zależy czego chcą i czy to robią. Byłam świadkiem kilkukrotnie rozpadu czy też ulotu ducha kooperacji z kilku fajnych zespołów. Albo brły górę potrzeby zgoła niemerytoryczne ( co zniechęca ludzi, którym chce się razem - ale jednak robić coś), albo "coś się wypalało". Tak bywa. To smutne, ale bywa. Dla mnie Fejsbuk pełni bardzo określoną funkcję - i to one beze mnie nie istnieje, a nie odwrotnie, a czy będzie tak dalej i w jakim wymiarze - nie wiem.

report |

bosonoga,  

Damianku - miejmy nadzieję :) Pozdrowionka serdeczne :)

report |

Damian Paradoks,  

zastanawiam się nad dedykacją. Czemu dla Ananke a nie dla mnie;)

report |

Ananke,  

hehe Damian :) dla mnie i już

report |

Damian Paradoks,  

aż taki nieszczęśliwy nie jestem bo i nie tak dawno Earth (E.T.) dedykowała wiersz dla mnie :) No ale Ty nie uciekasz przecież do FB gdzie ja jestem od kiedy on istnieje i zanim ktokolwiek z Trumla wiedział o jego istnieniu :) ... i żeby tylko na FB :) . Jedną nogą jestem również na Obłoku Magellana :)

report |

Ananke,  

do fb nie ucieknę z prostego powodu - nie posiadam tam konta i posiadać nie będę :) "Na obłoku Magellana" hehe :)

report |

ApisTaur,  

ja też nie//:)

report |

Ananke,  

o, to jest nas dwoje ;)

report |

jeśli tylko,  

troje :)))) (moje wrażenia z FB to kilka wejść przez cudze konto, babska ciekawość czy jak ? ;))))))

report |

Ananke,  

ja też z ciekawości splądrowałam to i tamto konto ;)

report |

jeśli tylko,  

co mnie tylko utwierdziło w decyzji o nie wpisywaniu się do tego stada ;))

report |

Ananke,  

heh cieszy mnie to, bo zdaje się jesteśmy w totalnej mniejszości ;)

report |

jeśli tylko,  

wierzę ludziom, którzy twierdzą,że maja na fb coś pożytecznego - grupę o konkretnych zainteresowaniach (a nie zalajkowaniach), moja znajoma twierdzi, że ma tam kogoś, kto robi jej zawodową prasówkę i ona już nie musi, na to spisane - ale to tak rzadkie wyjątki, że nawet nie mają siły potwierdzać reguły :)

report |

Ananke,  

tak, znam podobne opinie i jestem skłonna im zawierzyć.

report |

deRuda,  

to ja podłącze się własnie z taką opinią :) jestem zadowolona z kąta, owszem, na początku wymaga to mocnej selekcji, co chcę oglądać i dzięki temu wiem co robią ilustratorzy na świecie, co się dzieje w astronomii i nauce itp :)

report |

jeśli tylko,  

to się nazywa zdrowa asertywność :))

report |

doremi,  

na fejsie tłoczno/ artystów plejada/ odrobiny ciszy/wszystko wokół gada// :))

report |

bosonoga,  

doremi -nie tylko artystów plejada tak donośnie gada :) Dzięki za odzew! Pozdrowionka!

report |

doremi,  

bosanóżko jasne, jak w ulu, chyba..., nie wchodzę, ale tak sobie wyobrażam, ściskam :)

report |

bosonoga,  

Odściskuję :)

report |

Drwal,  

odra i ospa, nie jednego zabrała z trumla osła, bo osłabł, bo pierdół się zachciało ? a tu ich mało ?

report |

bosonoga,  

Drwalu - odra coraz bliżej sięga, a pierdół i tutaj mamy pod dostatkiem :) PoZdrówka!

report |

ApisTaur,  

ach jeszcze trochę i do wyrębu / pójdzie brać cała wprost z mordoksięgu / ekshibicjonizm szybko przeminie / i "cool" ten będzie / kto dziś nie wymiękł // gdy widzę owczy pęd/ idę w drugą stronę / pozdrawiam :-)

report |

bosonoga,  

Tomku -"gdy widzę owczy pęd/ idę w drugą stronę " - to zupełnie jak ja :) PoZdrówka!

report |

jeśli tylko,  

"bo gdy traktem ku północy/ podążają hufce ludne/ ja podnoszę dumnie głowę/ i odjeżdżam na południe..."// - śpiewało się :))

report |

doremi,  

szedł słoń z muchą przez most, w środku zimy, ona do niego - ale tupimy :)))

report |

Drwal,  

przylgło do burty jak do wiersza rymy -kurde płynymy

report |

mua,  

heheheh

report |

bosonoga,  

Cieszy mnie fakt, że nie tylko ja jestem dziwolągiem anty-fejsbukowym. Dziękuję wszystkim za odzew, może Truml ma jeszcze szansę na powrót do pionu :) Warto się o to postarać.

report |

bosonoga,  

Fasolko – czy słoń i mucha przywędrowały tutaj z bajki Wieśniaka? :)))

report |

doremi,  

wita jBosanóżko, byłam pewna, że ulokowałam ten komentarz pod wierszem Wiesia, dziwne...., coś pomieszałam....:)))

report |

xyz,  

prawdziwnie bosonoga ! pozdrawiam serdecznie :) a atmosfery na trumlu do fruwania brak jak świeżego tlenu; może by więc dobić to konające zwierze, niech sie nie męczy, nie ropieje ....

report |

bosonoga,  

Zoi - świnto prawda - "atmosfery do fruwania brak", ale ja wciąż mam nadzieję na odnowę :) Dzięki za przycupnięcie :)

report |

Ananke,  

;)) SPA się w takich razach sprawdza

report |

Damian Paradoks,  

to ja mogę robić za powietrze ;)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1