28 july 2011

29 july 2011, friday ( Świat w kolorach )

"Świat w kolorach" - recital Zofii Aleksandry Dubiel, czyli SzalonejJulki.

Termin - 29 lipca, 20:00 - 21:30

Lokalizacja - "Scena Przy Pompie" Teatru Słowackiego w Krakowie.

Więcej informacji:

Zofia Aleksandra Dubiel – śpiew

Piotr „Mikołaj” Matysik – piano

Janusz Nowak – puzon

Wstęp wolny.

Następny recital odbędzie się w sobotę 20 sierpnia 2011 w tym samym miejscu o godz. 20:00.

SzalonaJulka zaprasza chętnych, a ja się przyłączam i wyjaśniam, że jest to recital piosenek retro. Wszyscy są mile widziani.
Przepraszam, że dodaję jako dziennik, ale umieściłam w wydarzeniach i gdzieś zniknęło w czeluściach Trumla. :)))


number of comments: 11 | rating: 5 |  more 

An - Anna Awsiukiewicz,  

Ja tylko mogę pomarzyc:)

report |

Miladora,  

Może kiedyś, An... kto wie... ;)))

report |

Wieśniak M,  

punkcik dla Julki;) może istnieje jakiś cień szansy na link do tego, bądź wcześniejszego recitalu?. Przy takim zaproszeniu, wielu uczestników forum może jedynie powiedzieć: acha!, a chętnie bym zobaczył choć migawkę:))))

report |

Miladora,  

Nie ma, Wu, ale jest plakat z recitalu Szalonej w Piwnicy pod Baranami i zdjęcia stamtąd. Może coś dodam do zdjęć, jeżeli Szalonka się zgodzi. A gdyby ktoś chciał jej posłuchać, to pewnie by wysłała mailem nagranie paru piosenek. Można na pw się do niej zwrócić, jak co. :)

report |

SzalonaJulka,  

http://tiny.pl/h5gjn - link do nagrania :) zapraszam jutro :)))

report |

gabrysia cabaj,  

pięknie śpiewa, jak słychać:)

report |

Leszek Lisiecki,  

Hm.. trochę za daleko... Chociaż pięknie śpiewa.

report |

Ania Ostrowska,  

Piękna piosenka i piękne wykonanie. Kurczę, czemu tak późno ta informacja?? Tak z dnia na dzień nie dam rady :( bardzo proszę ( z naciskiem na: bardzo) o informację, o terminie następnego recitalu z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym. Zorganizuję grupę pięciorga chętnych do auta i przyjedziemy :)))

report |

Miladora,  

To ja za Szalonkę odpowiem - będzie miała jeszcze jeden taki recital w sierpniu, w drugiej połowie - też pod Słowackim. Na pewno wtedy damy znać wcześniej, a może Szalonka już poda dokładną datę, bo nie pamiętam w tej chwili. :) I można zrobić małe spotkanie trumli. :)))

report |

Ania Ostrowska,  

O! I to jest bardzo dobra wiadomość! Dzięki :)) Pozostaje tylko mieć nadzieję, że to nie będzie zwykły dzień roboczy...

report |

SzalonaJulka,  

To będzie sobota 20 sierpnia, godz. 20.00 Zlot Trumli? niezły pomysł Milu :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1