4 november 2012

4 november 2012, sunday ( wiadomości konkursowe 2 )

Informujemy z Anią Ostrowską, że do Konkursu wpłynęło już 9 (dziewięć) wierszy, co nas bardzo cieszy.
Wciąż jeszcze czekamy na przywrócenie opcji konkursowej, by zacząć publikować otrzymane teksty.
Więc cierpliwości - niedługo już będzie można je przeczytać.
A przy okazji - gdyby po publikacji okazało się, że w trakcie przesyłania i kopiowania utworu coś zostało zmienione, to prosimy Autorów o kontakt na pw i podanie stosownego sprostowania.

Zapraszamy wszystkich do udziału w Konkursie, a chętnych do wspomożenia "kapelusza nagród" o zgłaszanie swoich ofert. :)
I z góry wszystkim dziękujemy.

Trumle - do piór! :)))


number of comments: 13 | rating: 1 |  more 

Miladora,  

Zapraszam do wiadomości konkursowych 2. :)))

report |

Miladora,  

:))) A ja nadal zapraszam do wiadomości konkursowych wszystkie Trumle. :)))

report |

Ania Ostrowska,  

a co najbardziej cieszy - cienkim strumyczkiem ale stale wpływają - już mamy dziesięć :)))

report |

Miladora,  

Wspaniale! :))) Trumle - mamy dziesiąty wiersz w Konkursie. Brawo. :)))

report |

SzalonaJulka,  

Natchnęło mnie w nocy i chyba jednak zawalczę o tę kapustę :D

report |

Miladora,  

Jak szaleć, to szaleć, Szalonka. :))) Dawaj wierszyk :)))

report |

SzalonaJulka,  

Mam jedno pytanie odnośnie regulaminu - podane słowa mogą wystąpić w dowolnej odmianie, ale czy wolno dodawać im przedrostki?

report |

Miladora,  

Jeżeli rdzeń słowa zostaje, to nie widzę przeszkód, Szalonka. :))) Można grać słowami - nie będziemy się czepiać. ;)

report |

Miladora,  

Kochani - jest już zakładka Konkurs - zaraz przeniosę tam Regulamin, a niebawem zaczniemy z Anią publikować otrzymane wiersze. :)))

report |

Miladora,  

W dziale Konkurs został właśnie zamieszczony szczegółowy regulamin i wkrótce zaczniemy publikować wiersze. :))) Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami Konkursu, jeżeli ktoś jeszcze nie wie.

report |

Miladora,  

Pierwsze wiersze opublikowane - zakładka "Konkursy" - zapraszamy do czytania. :)))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1