2 november 2012

2 november 2012, friday ( Konkurs - pierwsze koty za płoty. )

Spieszę donieść, że coś już wpłynęło na Konkurs i zostanie opublikowane natychmiast po uruchomieniu przez Rafała Muszera stosownej zakładki, co obiecał uczynić w tę sobotę.
No, Trumle - sięgajcie po pióra i piszcie, a my z Anią zakrzątniemy się, by zebrać jak największą pulę nagród. :)))
A na razie polecam zabawny wiersz Wieśniaka na temat regulaminu Konkursu - widnieje w jego Dzienniku.


number of comments: 25 | rating: 7 |  more 

Wieśniak M,  

Dziękuję za polecenie:))))

report |

alt art,  

no przecie "regulaminowy"..

report |

alt art,  

sugerujesz, że Wieś to też człowiek..

report |

alt art,  

a co ja Ci zrobiłem takiego, że Ci mię tak..

report |

Wieśniak M,  

Podpięty jest pod wcześniejszy dziennik z regulaminem:))))

report |

Miladora,  

Wieś - a nie masz tam w zapasie jakiejś małej rzeźbki? :)))))

report |

deRuda,  

a ja mam pytania do organizatorek, bo ja bym chciała podarować coś do puli nagród, ale... czy to mogłaby być nagroda pocieszenia dla osoby, która zajmie ostatnie miejsce? :)

report |

Miladora,  

Jasne, Rudasku - ale tak się zastanawiam, skoro to zabawa, czy nie podamy punktacji na przykład tylko pierwszej piątki (lub dziesiątki), a kto będzie chciał poznać swoją ilość punktów, może zapytać Organizatorów prywatnie. ;) Ale wolno Ci ufundować nagrodę na przez siebie wybrany wiersz, jeżeli chciałabyś, i to niezależnie od punktacji jurorów czy głosów publiczności. :) Coś w rodzaju - "wiersz, który najbardziej chwycił mnie za serce". ;)

report |

Ania Ostrowska,  

albo za inną część ciała :)

report |

deRuda,  

eee ja to nie chcę sama wybierać, to lepi nie...

report |

Ania Ostrowska,  

nie rezygnuj, to świetny pomysł, coś wymyślimy innego, ale nie rezygnuj :)

report |

Miladora,  

Pewnie, że wymyślimy. :)))

report |

deRuda,  

hmm no to może skoro Miladora mówi, że podacie pięć/dziesięć pierwszych osób, to może dla piątej lub dziesiątej, to ustalcie ile miejsc będzie podawanych i ta ostatnia dostanie

report |

Miladora,  

Zobaczymy, ile będzie wierszy w konkursie, Rudasku, i potem zdecydujemy, dobrze? :)))

report |

deRuda,  

no to ja już wylosuję :) moją ulubioną cyfrą jest czwórka :)

report |

Darek i Mania,  

no i masz a ja już myślałem że się załapię a tu bum :(

report |

deRuda,  

a skąd wiesz czy się nie załapiesz, bądź czwarty :))

report |

Miladora,  

Racja. :)))

report |

deRuda,  

Miladoro to jakby się kto pytał jest nagroda ode mnie za czwarte miejsce - niespodziankowa :))

report |

Miladora,  

Oczywiście, Rudasku - zapiszę zaraz pod nagrodami - "nagroda-niespodzianka". Dziękujemy. :)))

report |

deRuda,  

to będzie handmade :) żeby uchylić rąbka tajemnicy ;) będzie mi bardzo miło :) oby się tylko ten ktoś ucieszył

report |

Miladora,  

Rudasku - każda nagroda cieszy, a co dopiero taka zrobiona własnymi rękami. :) Ależ jestem ciekawa, co to jest, ale nie zdradzaj tajemnicy - to fajnie tak czekać. :)))

report |

deRuda,  

mam nadzieję, że tak właśnie będzie :)) pozdrawiam organizatorki, jurorów i konkursowiczów :)

report |

Bazyliszek,  

no ja juz Miladorko pisalem a czy cos wygralem:))))))))

report |

Miladora,  

Na razie wygrałeś ode mnie dużego krakowskiego cmoka, Smoku. :)))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1