1 november 2012

1 november 2012, thursday ( Otwarcie Listopadowego Konkursu Poezji )

Rozpoczynamy Listopadowy Konkurs Poezji – Truml 2012

Regulamin Konkursu:
http://truml.com/profile/diary-detail/135899

Regulamin dodatkowej zabawy w rozszyfrowywanie autorów wierszy konkursowych:
http://truml.com/profile/diary-detail/136031

Słowa-klucze:

Pierwszy zestaw:
barwność/alembik

Drugi zestaw:
amarant/egreta

Przypominamy, że słów tych można użyć w wierszu tylko raz, natomiast w dowolnej odmianie. Autorów dwóch wierszy konkursowych obowiązują oba zestawy, Autorzy jednego wiersza mogą wybrać dowolny.

Po uruchomieniu przez Administratora specjalnej opcji konkursowej, regulamin zostanie przeniesiony do tematu, pod którym będą umieszczane nadsyłane utwory.

Organizatorzy i Jurorzy życzą wszystkim Trumlom weny, dobrych wierszy i powodzenia w Konkursie. Miłej zabawy, kochani.

Podziękowania dla osób, które przyczyniły się do zgromadzenia puli nagród dla zwycięzców Konkursu. I dla tych, którzy zdecydują się jeszcze coś ofiarować.
Gdyby nasi wspaniali trumlowscy fotografowie zdecydowali się na ofiarowanie małego zestawu zdjęć jako nagrody w Konkursie, to sądzę, że byłaby to miła pamiątka dla któregoś ze zwycięzców.


number of comments: 88 | rating: 12 |  more 

Miladora,  

Zapraszam na otwarcie Konkursu. :)))

report |

Szel,  

jollllllllllllllll :)

report |

Miladora,  

Druga nagroda za zjawienie się, Szeleczko, bo Światełko chciało się wycwanić. :)))

report |

Szel,  

cholera, ze tez zawsze musze byc druga ;(

report |

Miladora,  

Potarguj ze Światełkiem - może się zamieni, Szeluś. :)))

report |

Szel,  

wystarczy mi szlemik Mla :)

report |

Miladora,  

W bez atu? :)))

report |

Szel,  

niekoniecznie :) karo to tez mi pasuje..ale tu juz potrzeba do licytacji slazaka ;)

report |

Miladora,  

Ja pochodzę ze Śląska. :)))

report |

Paganini,  

Oczywiście jeśli jakiś wiersz mnie zachwyci, a szacowne grono moich współpracowników z Jury będzie odmiennego zdania to i ja jakoś swojego faworyta nagrodzę.

report |

Szel,  

hehe Skrzypku...niech poszperam w pamieci. moze to bedzie kura na rosol? :)

report |

Miladora,  

Nic nie stoi na przeszkodzie, Skrzypku. :))) A słyszałeś, że Ania ma zamiar obdarować jurorów pierniczkami? :)))

report |

Paganini,  

słyszałem i mój brzuch cieszy się niezmiernie ;)

report |

Miladora,  

To może ja jeszcze upiekę swoją firmową, ekologiczną szarlotkę do kompletu? :)))

report |

ApisTaur,  

czyli o/ kolorystyka - destylatów i upierzenie - czerwonaków//:)

report |

Miladora,  

Na szczęście nie wszystko w jednym wierszu, Apiś. :)))

report |

ApisTaur,  

Jassssne, Miluś//:)

report |

Miladora,  

Zapraszam na otwarcie Konkursu i do zapoznania się ze słowami-kluczami. :) Już możecie zacząć pisać wiersze. :)))

report |

Bogna Kurpiel,  

Powodzenia dla piszących i zgodnych wyborów dla jurorów. Smacznego:)))

report |

Miladora,  

Mam nadzieję, że też się skusisz, Dalencjo. :)))

report |

Jaga,  

Poeci do piór, będę Wam kibicować :)

report |

Miladora,  

I głosować, Jaguś, jak myślę. ;)))

report |

Bogna Kurpiel,  

Dzięki Miluś za zachętę ale mam tyle pracy, że nie znajduje już czasu na przyjemności, niestety. Ale trzymam kciuki za innych bo wiem, że to wspaniała zabawa zwłaszcza gdy Ty jesteś Organizatorką. Wspominam z łezką w oku konkurs o gałązkę ostrokrzewu. Powodzenia:)))

report |

Miladora,  

Daluś - masz miesiąc czasu na napisanie wiersza. :))) Skąd wiesz, czy wena Cię nie napadnie mimo nadmiaru pracy? ;))) Buziaki na zachętę :)

report |

Monika Joanna,  

przyjęłam i zaczęłam myśleć :))

report |

Miladora,  

Wiedziałam, że lubisz wyzwania, Moniś. :)))

report |

Monika Joanna,  

jednak wolałam tego choler... Sherlocka :)))

report |

Miladora,  

Dobrze, Szerloczko. :)))

report |

Monika Joanna,  

i tylko my wiemy, o co chodzi :)*

report |

Miladora,  

Fajnie jest mieć sekrety, no nie, Holmiczku? :)))*

report |

Monika Joanna,  

a sekrety są fajne, jak kiedyś nawiedzę Kraków to dopiero będzie :)))

report |

Miladora,  

Weźmiemy Cię wtedy z SzalonąJulką, Stefanowiczem i Jackiem Sojanem na drinka. :))) A może także Rzeźbka i Emma się przyłączą? ;)

report |

Monika Joanna,  

Rzeźbka obowiązkowo :)) za to ja wezmę Kondzia, bo mi łeb ukręci, jeśli na takie coś pojadę sama :)))

report |

Miladora,  

Ale pod warunkiem, że wiersze napisze do konkursu. :)))

report |

Monika Joanna,  

pewnie napisze, na razie nie widział słów - kluczy więc nic obiecać nie mogę :)))

report |

SzalonaJulka,  

uuu :( słowa tak poetyckie, że chyba ich nie upcham w moją zgrzebna miniaturkę :( żegnaj kapusto! PS. a jednak powalczę

report |

Miladora,  

To raz zmienisz konwencję, Szalonka. :))) I jasne, że powalczysz - nie byłabyś sobą, gdybyś tego nie zrobiła. :)))

report |

hossa,  

szczególnie ten alembik, sama liryka;d

report |

Miladora,  

Wymyśliłyśmy z Anią z tuzin zestawów i na zasadzie burzy mózgów uzgodniłyśmy dwa, żeby za łatwo nie było, Hossia. :))) Sama jestem ciekawa, czy dałabym sobie z tym radę. A może spróbuję poza konkursem? :)))

report |

Monika Joanna,  

Mila, próbuj, ale najlepiej już po konkursie. :) ja musiałam aż zapytać wujka wszechwiedzącego, bo nic mi to pojęcie nie mówiło :)))

report |

Miladora,  

Widzisz, rozszerzyłaś sobie słowniczek przy okazji. :))) Same korzyści. :)))

report |

hossa,  

a łzy, deszcz, pocałunek, pożądanie, gwiazdy, usta, oraz wszelaka inna rozpusta, to co piechotą chodzą, i zawsze mi pod górkę ;(

report |

Ania Ostrowska,  

takoż i księżyc, mgła, duchy i cienie - poszły na wywalenie :)) z łatwego żadnej satysfakcji :)

report |

hossa,  

zostawcie chociaż otchłań i pustkę :( potwory !

report |

Wieśniak M,  

tak naprawdę zestaw - serce/ strzała- byłby najtrudniejszy:)))

report |

Monika Joanna,  

Wieś, cicho bądź lepiej i nadłuchuj czy nie skrada się morderca z siekierą w szpilkach :)))

report |

hossa,  

Wieś, ooo widzisz, na Ciebie zawsze można liczyć:)

report |

Wieśniak M,  

gotowy ukatrupić śmiechem;)))

report |

hossa,  

i bardzo dobrze Wieś, taka śmierć to sama przyjemność :) lecz niestety niezwykle rzadka:)

report |

Ania Ostrowska,  

serce- strzała i pąs-amor :) no i po co myśmy się z Miladorą tak napinały :)))

report |

hossa,  

no właśnie nie wiem, chyba Wam żyłek nie żal;d

report |

Miladora,  

Jak to po co, Aniu? :))) Jak Trumle zechcą, to i tak dowalą serce do amarantu, a pożądanie do alembiku. ;))) Ze strzały Amora zrobią egretę, a barwność przerobią w otchłań smutku. :)))

report |

Ania Ostrowska,  

hehehe - może tak być :)) już nie mogę się doczekać żeby się o tym przekonać

report |

hossa,  

:ddd ale nasz znasz Mila;d no piknie, to tera muszem pisać nowy tekst konkursowy, kurna ;d przejrzałaś

report |

hossa,  

I zanim zniknę w otchłani nocy, to powiem jeszcze, że gratuluję pomysłu i samozaparcia organizatorom:) będę pisać:)

report |

Miladora,  

Ja też. :))) A może byśmy jakiś wierszyk machnęły na otwarcie? Pozakonkursowy. Na wesoło i na zachętę. :))) Z naszymi słówkami. ;)

report |

Miladora,  

O Hossanno Anielska - pisz i niech Ci pióro lekkie będzie. :)))

report |

Ania Ostrowska,  

jasne :) tylko koniecznie rymowany - i to będzie moja osobista największa korzyść z konkursu :)

report |

Wieśniak M,  

ja już na zachętę podpięłem jeden konkursowy wierszyk pod wpisem w dzienniku:))- a że był pisany przed podaniem kluczy to zawiera inne zakazane słowa:)))

report |

Miladora,  

Rany boskie, Wuś - lecę natychmiast zobaczyć te zakazane słowa. :))) Aniu - koniecznie rymowany. :))) Mnie się już coś ulęgło - wrzucę niebawem. :)))

report |

Miladora,  

Zapraszam wszystkich na otwarcie konkursu poetyckiego - kto jeszcze nie widział, to niech przybieży, a kto jeszcze nic nie ofiarował do kapelusza nagród, to niech przetrząśnie zakamarki domowe i coś znajdzie. :)))))

report |

Natali,  

już zaczynam trzymać kciuki :))

report |

Miladora,  

Natali - to trzymaj tak, żebyś mogła jednocześnie pióro utrzymać w palcach i skrobnąć wiersze. :)))

report |

ratienka,  

No tak, jak dwie głowy myślą, to i wymyślą?! Słowa klucze do zakochania... Pozdrawiam cieplutko.:)

report |

Miladora,  

Przysłać Ci naostrzone pióro, Ratuńka? :))) I buziaka do kompletu. ;)*

report |

ratienka,  

Przyślij Miluśka, a do tego jeszcze natchnione janioły z podpowiedzią :) Cmok :)

report |

Miladora,  

Rozpal pod kociołkiem, Ratuś, wrzuć parę poetyckich ingrediencji, zamieszaj piórem gołębia, a skropli się wiersz. :)))

report |

ratienka,  

Będę musiała tak zrobić Mila, ale cała para ze mnie uszła... :)))

report |

Miladora,  

Zakorkuj, to nie ujdzie. :))) A potem będzie wybuch weny. ;)))

report |

Leszek Lisiecki,  

Czy ja też mogę coś darczynić? Jeszcze nie wiem co ale chciałbym. Może jakieś fotki, pocztówki i jak coś jeszcze tam wymyslę :))

report |

Miladora,  

Leszku kochany - jasne, że tak! :))) Już nawet sugerowałam, że nasi wspaniali fotografowie mogliby jakiś mały zestaw swoich zdjęć ofiarować - to przecież piękna pamiątka. Z góry dziękujemy z Anią i nadstawiamy kapelusz. :)))

report |

Leszek Lisiecki,  

A duży ten kapelusz? Zmieści się wszystko? Może pod kapeluszem jakiś worek umieść :))

report |

Miladora,  

Jakby był za mały to pożyczymy fedorę od Alta. ;) On ma chyba dużą głowę. :)))

report |

ratienka,  

Ha, ha! Obawiam się, że będzie wybuch ale nie weny, hi hi! :)

report |

Miladora,  

Włóż ciasny gorset. :)))

report |

Paganini,  

Jeszcze się okaże, że więcej nagród i darczyńców niż piszących będzie, jakby co to ten najgorszy z jurorów, ten na P, prócz pierników wszystko inne też przyjmie :P Tak już poważnie to pisać moi drodzy pisać, abym miał nad czym się znęcać :) Ściskam i życzę spotkań z Kalliope wszystkim, wszak to jej ja słuchałem, co za tym idzie może lepiej szukajcie innych muz bo wiadomo jak to z tymi moimi prawie wierszami było ;) Do piór i klawiatur!

report |

Miladora,  

Racja - do roboty, Trumle. :))) Bo inaczej sami zjemy pierniki, kapustę, wypijemy soczek, a tomiki i zdjęcia podzielimy między siebie. :))) Aha - pozdrów ode mnie Mr. Mortuusa i powiedz, że czekam na obiecane spotkanie. :)))

report |

Paganini,  

Mr. Mortuus czeka na swoją kolej, ale będzie, będzie :)

report |

Miladora,  

Brakuje mi go na Trumlu. :)))

report |

Paganini,  

ale w mojej głowie go sporo, będzie kilka nowych odsłon Mortuusa, kilka innych rzeczy tylko muszę znaleźć czas i w końcu spiąć się do pracy ;) Choć jak napisałem nie ma i nie będzie na trumlu, choć może kiedyś, "nigdy", "zawsze" i "na pewno" staram się unikać ;)

report |

Miladora,  

Za boga nie zrozumiem, dlaczego nie na Trumlu. :((( To gdzie go mam potem szukać? :(

report |

Paganini,  

Może tym razem nie 3 lata, a krócej będę składał materiał i własne chęci? :)

report |

Darek i Mania,  

dobre sobie - wymyślili słowa gdzie jedno w każdym zestawie musiałbym otwierać wytrychem albo walić głową jak w mur -będę trzymał kciuki (za Nesce i piszących )

report |

Miladora,  

Ależ skąd, Dareczku - wystarczy trochę pokombinować i już. :))) Na pewno Cię natchnie - miesiąc czasu masz - to sporo. ;) A ode mnie buziaka na zachętę. :)))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1