31 october 2012

31 october 2012, wednesday ( A jakby tak jeszcze mała zgadywanka? )

Konkurs już prawie zapięty na ostatni guzik, jurorzy wyrazili zgodę, pierwsi ofiarodawcy zjawili się z nagrodami (liczymy na następnych), Organizatorzy dumają nad słowami-kluczami, publicznośc dzielnie kibicuje, a niektórzy zastanawiają się, czy Autorzy będą rozpoznawalni. :)))

I właśnie - skoro tak dobrze się podobno znamy, to przyszedł mi do głowy pomysł na konkursową zgadywankę pod hasłem: Rozszyfruj autorów wierszy.
Odbędzie się ona (jeżeli ten pomysł się Wam spodoba) jednocześnie z głosowaniem do Nagrody Publiczności, czyli w dniach od 01.12 do 14.12. Swoje typy, a więc numery wierszy z przypuszczalnymi nickami Autorów, posyłamy na pw Organizatorom, ale do jednego wiersza może być przypisany tylko jeden nick.
Natomiast można się pokusić o próbę odgadnięcia Autorów wszystkich wierszy, z tym że nie można typów przysyłać na raty, tylko raz a dobrze. Macie cały listopad na zastanawianie się, kto co napisał. Oczywiście bez wypytywania, bo to przecież zabawa. :)
Wygrywa Użytkownik, który zdobędzie największą ilość trafień.
A dla zwycięzcy zgadywanki również przewidziana jest nagroda. 

W zgadywance ma prawo wziąć udział każdy użytkownik Trumla niezależnie od rodzaju publikowanych dzieł.

I co Wy na to, kochane Trumle?
Pobawimy się? :)))


number of comments: 26 | rating: 4 |  more 

Miladora,  

Zapraszam do wyrażenia opinii na temat zgadywanki. :)))

report |

Slawrys,  

popieram :)

report |

Miladora,  

No to się cieszę, Slawrys. :)))

report |

Bazyliszek,  

a na siebie tez można:)))))żarcik:)))))) pomysł supcio:)

report |

Miladora,  

Zaraz by to wyszło, Smoku, przy sprawdzaniu. :)))

report |

Bazyliszek,  

to był żarcik tylko:))))

report |

Miladora,  

Tak, jakbym nie wiedziała, Smoku. :)))

report |

Monika Joanna,  

też się pobawię :))

report |

Miladora,  

Mam nadzieję, Moniś. :)))

report |

Monika Joanna,  

Miluś, zoobacz pocztę :))

report |

Miladora,  

Nie mam nic, Moniś - a wysłałaś jakąś wiadomość? :)

report |

Monika Joanna,  

dyćko pewnie, że wysłałam :))

report |

Miladora,  

Nie doszła - Truml zeżarł. :))) Dawaj jeszcze raz :)

report |

Monika Joanna,  

wysłałam :)) i niech nie je tylko przekazuje do adresata :)))

report |

Miladora,  

Coś się zbiesiło, bo nie dochodzi - sprawdzam i sprawdzam, i nic. :))) Ale sprawdzę jeszcze raz... :)

report |

Monika Joanna,  

czorty tańcują, nic dziwnego :)) może kliknij te wiadomości, gdzieś tam leży moja, zakurzona :)))

report |

Miladora,  

Doszło, chociaż Trumel sygnalizował mi zero wiadomości. :))) Ależ z Ciebie łobuzica, Moniś. :)))

report |

Monika Joanna,  

Trumel zawsze sygnalizuje tak, jeśli jesteś 'czynny'. Jeśli dopiero się zalogujesz, wtedy jarzy się na czerwono. A tako to trzeba klikać. :))))

report |

Miladora,  

Zapraszam do zapoznania się ze zgadywanką konkursową. :)))

report |

jeśli tylko,  

a czy do udziału w zgadywance, uprawnieni są wszyscy czy też tylko ci z dorobkiem? ;)

report |

Miladora,  

Myślę, że w tym przypadku regulamin jest jeden dla wszystkich - zresztą co to jest te 10 tekstów przez cały listopad. :) A i tak większe szanse w zgadywaniu mają stali bywalcy, prawda? :)))

report |

jeśli tylko,  

Jest grupa osób, które wrzucają tylko/głównie zdjęcia, lub nie piszą teraz, choć czytają i komentują. Cóż.

report |

deRuda,  

no własnie :) bo co z tymi nie piszącymi.... tylko z innych działów

report |

Miladora,  

Liczy się w tym przypadku każde dzieło opublikowane na Trumlu, więc nie martw się, Jeślinko - w tym przypadku na pewno nie będzie takich rygorów, żeby ktoś, kto czynnie działa, nie mógł bawić się w zgadywankę. :) Zaraz zresztą dopiszę to w temacie. :)

report |

Miladora,  

Już dopisałam, że każdy może wziąć udział w zgadywance, więc możecie się przestać martwić. :)))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1