30 october 2012

30 october 2012, tuesday ( Tak sobie myślę... )

No właśnie - tak sobie myślę, drogie Trumle, czy nie byłoby fajnie, gdybyśmy sobie urządzili jakiś mały listopadowy czy grudniowy konkurs poezji. Na bardzo prostych zasadach - wyłaniamy dwójkę organizatorów, którzy zbierają teksty konkursowe na pw i anonimowo publikują je pod kolejnymi numerami na przykład w temacie "Konkurs" na forum, po czym po upływie przewidzianego czasu odbywa się głosowanie - jawne lub ukryte - do rozpatrzenia.
Mając tylu zdolnych użytkowników, można zebrać na nagrody jakieś tomiki wierszy bądź coś z galerii "Handmade".
Może jest warta świeczki taka zabawa?
Oczywiście, jeżeli Szanowna Góra Administracyjna nie miałaby nic przeciwko temu.
A co Wy o tym myślicie?


number of comments: 47 | rating: 9 |  more 

Monika Joanna,  

Miladorku, dobrze wychodzi Ci to myślenie :))) pomysł bardzo fajny; wiersze musiałyby być nowe, bo niektórzy mają dobrą pamięć do tekstów. także ogólnie ja jestem za :)))

report |

Miladora,  

Oczywiście, że nowe, Moniś. :))) Ułożenie regulaminu to małe piwko, a gdyby Trumle nabrały ochoty, to można się pobawić, bo jeszcze chyba żadnego konkursu tu nie było. :))) Dzięki za poparcie. :)

report |

Monika Joanna,  

w takich rzeczach masz moje poparcie, a dodatkowo za pomysł uważam, że powinnaś być organizatorką :)

report |

milena,  

świetny pomysł ; nie zawody sportowe a jednak adrenalina i ciekawość, nareszcie anonimowo; jestem za - tylko termin nie za bradzo ekspresowy... :)))

report |

milena,  

to znaczy z tą anonimowością może być trudno, wielu z nas ma w punkt rozpoznawalny styl....

report |

Monika Joanna,  

Mileno, może i ma, ale jakąś namiastka anonimowości może zostanie..

report |

Miladora,  

Może i można rozpoznać czyjś styl, ale przy anonimowych publikacjach nigdy się tego nie wie na 100 procent, a tajne głosowanie uniemożliwia kierowanie się innymi głosami. ;) Poza tym pomyślałam, że można by dać jakieś dwa słowa kluczowe, które powinny być ujęte w utworze i stanowić pewną wspólną dla wszystkich. Termin na pewno nie byłby ekspresowy, bo zbieranie wierszy można przedłużyć nawet na cały listopad, kończąc zabawę na przykład na Mikołaja. :))) Dobrze by było, gdyby więcej osób zabrało głos w tej sprawie, a ja nie mam nic przeciwko temu, by zostać jednym z organizatorów, bo już się bawiłam w takie rzeczy z całkiem dobrym skutkiem. ;))) No to nagłaśniajmy sprawę i może coś z tego wyjdzie. :)))

report |

Monika Joanna,  

Miladorku, dwa słowa są okej, kiedyś bawiłam się w trzy - podobnie, ale trzy może być już za dużo. Za to jedno za mało, więc pozostaję przy dwóch. :)))

report |

deRuda,  

pomysł przedni :))) choć ja nie bardzo jestem do wierszy, ale za to chętnie poczytam, a i pewnie mnie jak zwykle zainspirujecie do rysowania :))

report |

deRuda,  

myslę, że pomysł warto zamieścić na forum i poczekać na reakcję :))

report |

Miladora,  

No właśnie - też o tym myślałam, Rudasku, bo w dzienniku przelatują posty jak wiatr i trudniej je znaleźć. :))) Zaraz to zrobię. :)

report |

Monika Joanna,  

Ale na forum niewiele osób zagląda :))) no i znowu będę musiała przepisywać swoje poparcie :)))

report |

Miladora,  

Nie będziesz musiała, Moniś - dam link na dziennik. :))) A zresztą wystarczy wtedy jedno "tak". :)))

report |

Monika Joanna,  

tak jak tak, ale ja tu rozmowę prowadzę, Łobuzicku :))))

report |

Miladora,  

A prowadź sobie nawet na cztery ręce, Łobuzicku. :)))

report |

Monika Joanna,  

a ta jeszcze zachęca, no! :)))

report |

Miladora,  

Zapraszam wszystkie Trumle do zabrania głosu pod propozycją konkursu poetyckiego, zanim umrę śmiercią naturalną razem ze swoim pomysłem. :)))

report |

Konrad Redus,  

jestem za! dawno na coś takiego czekałem, skopać Wam tyłki to będzie coś ;)

report |

Monika Joanna,  

Kotku, może tak nie podskakuj :)))

report |

Miladora,  

Jestem za "skopaniem tyłków", Konradzie. :)))))

report |

Monika Joanna,  

Ale wyłącznie kopniakiem słów :)))

report |

Miladora,  

Mała próba sił damsko-męskich. :)))

report |

Monika Joanna,  

no to ja tym bardziej się piszę, ale stanika rwać nie będę :)))

report |

filo,  

e tam... wszyscy jesteście rozpoznawalni...

report |

Monika Joanna,  

filo, no nie wiem, nie wiem, może dla Ciebie, ale ciekawe, czy jakieś zaskoczenie będzie tuż po ogłoszeniu wyników.

report |

filo,  

powodzenia, co ja Wam będę mówić...

report |

Monika Joanna,  

filo, nie poznają Cię.. ale okej, rozumiem, że pomysł się nie podoba.. nie musi przecież wszystkim..

report |

Miladora,  

A założymy się, Filonku, że mnie nie rozpoznasz, jeżeli wrzucę wiersz anonimowo? :)))

report |

Miladora,  

Filuś - rozpoznawalność nie ma aż takiego znaczenia, skoro traktujemy to jako zabawę. :)))

report |

filo,  

Ale gdy widzę Mila to mi się samo klika ;P Nie zakładam się, tato zabronił mi hazardu ;)

report |

Miladora,  

Bo byś przegrała. :)))))

report |

filo,  

No i mówię - miłej zabawy, znaczy - Wy wiersze, a ja klikanie :D

report |

filo,  

oj tam, oj tam - po prostu słucham tatusia :D

report |

Miladora,  

Liczę na to, że w pewnym momencie łapka Cię zaswędzi i napiszesz wierszyk. :)))

report |

filo,  

musiałabym się postarać trochę... :D

report |

Miladora,  

Renatko i Arti - zamiast głosować na "dziennik" odezwijcie się pod nim choćby jednym słowem, bo Trumle nie widzą, kto głosuje. :)))

report |

Nevly,  

odezwany... głosuję na "dziennik", bo fajny pomysł, bo tak sobie myślisz ... fajnie;)

report |

Miladora,  

No to dzięki, Artuś. :)))

report |

hossa,  

fajny pomysł Mila:) tylko trzeba wymyślić jakiś temat przewodni :)

report |

Miladora,  

Tym się zajmą organizatorzy, Hossanko. :)))

report |

hossa,  

to dobrze:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1