1 may 2014

1 may 2014, thursday ( Walka Dawida z Goliatem )

wypaliłam się jak z popielnika iskiereczka
i nie mrugam już na Wojtka Jaśka czy
 
Roberta babę jagę pochowałam w chatce
z masła i tak jakoś kurwa przygasłam
 
po co mi wiara w bajki długie jak czekanie
po co mi ta cała pewność siebie
wierzący w Boga mają się całkiem dobrze


number of comments: 24 | rating: 21 |  more 

Wieśniak M,  

po co po co/ kiedyś się dowiesz po co/a co jak cię ze wszystkich bajek ogołocą?/ zostawią jeno nagie fakty!/ ( niektórzy nazywają te fakty- akty),;)))

report |

oczy jak pustynia,  

wieś. jedni trzymają się wiatru drudzy faktów:-). czegoś się trzeba w życiu trzymać:-)) a dobry akt nie jest zły:-))

report |

Jerzy Woliński,  

rzeczywistość nie zawsze kochana :)

report |

oczy jak pustynia,  

panie Jurku, niestety:-)

report |

Aśćka,  

super kurczunia wiersz z iskrą :)

report |

oczy jak pustynia,  

żaden wiersz Aśćka, to zaledwie Frustratka:-)) nie mniej dzięki :-))

report |

Aśćka,  

przeczytaj o Gwagrecie Wiesia, to między niebem i ziemią, FaktoWiar:) ja mam swój - Kfakret:) pozdrawiam:)

report |

Aśćka,  

pozwoliłam sobie się podpiąć:) i doklejam coś co dostałam od Muacza:) http://www.youtube.com/watch?v=jeDd7jAp-iY :)

report |

oczy jak pustynia,  

poszukam, poczytam, dziękuję i także pozdrawiam:-)

report |

oczy jak pustynia,  

Aąćka, Grechutę B. luubię. z przyjemnością pobyłam w błękicie. dzięki za podpinkę:-)

report |

.,  

wiersz wiersz i do tego piękny wiersz - wiele wielkich poetów pisało z bezradności- a niektóre z nich okrzyknięto dziełem sztuki :)

report |

oczy jak pustynia,  

Marcel, napawasz optymizmem. Dzięki:-)

report |

alt art,  

pokolenie whY..

report |

oczy jak pustynia,  

zdecydowanie wyścigów szczurów i prania mózgu mam dość:-))

report |

agnieszka_n,  

życzę odpoczynku :)

report |

oczy jak pustynia,  

dziękuję, właśnie odpoczywam na trumlu. wreszcie mam chwilę:-)

report |

Bazyliszek,  

wiesz oczka, nie wiem czy ta w Boga az tak pomaga, wiesz sama wiara pomaga, np. w siebie i ze bedzie dobrze, wiem, ze nie jest to latwe, jestem przykladem, zawsze wierzylem w dobro, zlych mysli nie dopuszczalem i bylo jak po masle, nagle cos sie urwalo i stracilem wiare i wszystko co mozliwe zaczelo sie walic, dzisiaj znowu wierze i powoli wschodzi nowe slonce, wiec oczka prosze i Ty sprobuj, wiem nie jest to latwe i nie musi od razu wielka WIARA, zacznij od wiareczki, potem wiarka i powoli wiara:)))))zycze tego oczka:)))

report |

oczy jak pustynia,  

Bazyliszku, od zawsze wierzę w dobro i w człowieka, nie mniej i w Bogu staram się mieć przyjaciela.tekst powstał pod wpływem filmiku z netu. daję radę. Dzięki:-)

report |

doremi,  

krótko i konkretnie Oczy, tylko ku..a nie przygasaj :)))

report |

oczy jak pustynia,  

doremi, jasne, że nie:-)) dziękuję:-).

report |

Darek i Mania,  

zbuntowana. w swoim . pozdrawiam majowo:)

report |

ApisTaur,  

szukamy bajek / by to cholerne życie / było znośniejsze / w oczekiwaniu na ziszczenie / którejkolwiek z nich //:-)

report |

bosonoga,  

"wierzący w Boga mają się całkiem dobrze" - tak, tylko pozazdrościć -:) Dla mnie - bardzo odczuwalny, tym bardziej, że do iskiereczki z popielnika mam wyjątkowy sentyment :)

report |

jeśli tylko,  

przysypany popiołem odpoczynek.. chwilowy :))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1