11 july 2012

9 september 2011, friday ( z cyklu: listy niewysłane )

Wiesz, tak prawdę mówiąc, uwielbiam zmarszczki. I taką dobrą normalność, kiedy człowiek się przy drugim starzeje bez wstydu. (pamiętasz taką piosenkę Osieckiej?) To nie tak, że szukam w Tobie supermena :). Lubię zwyczajnie myśleć, że jesteś, że uśmiechasz się znad listu ode mnie, nucisz jakąś piosenkę, która zaplątała się w Tobie od rana.
Bo wiesz, jak ludzie darują sobie swój czas, to jest najpiękniejsze na świecie. Tak myślę. Nie mają nic cenniejszego. Bez okazji, z dobrej woli, czasem trochę nierozważnie, nierozsądnie bo przecież powinno się zrobić to i tamto,bo coś czeka, coś na wczoraj..... Eh.
Lubię Cię. To takie niezwyczajne uczucie. Mieszka gdzieś po lewej stronie. A może właściwie to mieszka i po prawej? I po tej słonecznej też? Dziś za oknem światło pokrojone przez żaluzje. Piękny widok. Tak jakby ktoś kroił je na małe kawałki - jak kiedyś moja Babcia, potem Mama kluski. Takie domowe, zwyczajne.... rodzinne.
 Ludzie najczęściej chcą się zamieniać. Na życie, na pracę, na żonę, męża itp. Bo to co ich jest nudne, zwyczajne i hm... no właśnie ICH. Ale tak naprawdę to chodzi o coś innego. O czas. I to nie ten czas normalny ale ten inny, spędzony z kimś obok, zupełnie bez okazji, czasem szalony z masą głupich pomysłów, jak na przykład tańczenie samby w pokoju przy telewizorze.... albo jedzenie z jednego talerza jednej porcji frytek. I zaśmiewanie się, kto wyłowił dłuższą...
A wiesz dlaczego tak jest? Bo wtedy nie ma fotoszopa, nie ma udawania, wygładzania, zakładania kiecki od Gucciego i perfum za kilkaset złotych. Wtedy to wszystko nie ma znaczenia. Liczy się bycie przy sobie. Nawet w podartym swetrze, założonym z roztargnienia na lewą stronę lub Twojej koszuli, za dużej trochę . Wtedy jest prawdziwie.
 
Dlatego lubię zmarszczki. :)


number of comments: 8 | rating: 14 |  more 

jeśli tylko,  

można znaleźć tu siebie

report |

rudaszka,  

jeśli tylko znajdujesz cos dla siebie lub nawet siebie, to dla mnie wyróżnienie :)

report |

Joha,  

Przecudne Rudaszko, przecudne !!! Łzy ciekną ciurkiem, bo to jest obraz miłości, tego najpiękniejszego uczucia. Wyślij ten list, koniecznie:-) Dziękuję Ci, że mogłam przeczytać te słowa !!! Serdeczności:)

report |

rudaszka,  

nie wiem co odpowiedzieć ... Joha - dziękuję

report |

Joha,  

Cieszę się, gdy mogę czytać takie słowa. Wierzę w dalszym ciągu, że miłość istnieje, a to sens życia:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1