23 october 2013

23 october 2013, wednesday ( mgielnie )

We mgle niecierpliwość i furia a że znikają jej prace to na wszelki wypadek trzeba nosić trumnę ze sobą. Mania potrafi zaskoczyć - dzisiaj pojechała na pierwszą wycieczkę szkolną do skansenu. Czekałem aż się wymacha rączkami, wypłacze za szybą. Parę minut wcześniej śpiewaliśmy piosenkę Panie szofer gazu i śmiała się. Kierowca też stał, nauczycielce zrobiły się podkówki. Issa pyta : Wiesz może, że to, co mówisz tutaj, w swoim komencie, to czysta liryka?   Nie wiem, bo ja poetycko pisać nie umiem jak mam coś napisać ale za to poetycko żyję i czasami o tym wspomnę. Rano z Manią: panie szofer deska bo wymija nas wu-eska a teraz sam do siebie. A ty tato tam siedzisz  na krzesełku Piotrowym dwa lata i patrzysz. Zgarbiony, zmęczony, przysypiasz . Czekolady kupiłem dzieciakom i Beacie dobrą gorzałę, z papierosami się przede mną  chowają jak chciałeś.  Klicki biega i śmieje się do ciebie, lubisz mnie, lubisz, tata kazać . Mania rano płakała za szybą a teraz w ręce ma świece ulane z wosku oraz kiełbaski z ogniska w skansenie.  Issa mówi : yhm, yhm. zdaje się, że im dłużej Cię tu w tej postaci z liter widuję, tym jaśniej mogę rozumieć, o czym teraz mówisz,  tyle że ja mówię a po czasie próbuję siebie zrozumieć i trudno jest.


number of comments: 21 | rating: 14 |  more 

alt art,  

raz powiedział; drugi raz powiedział; w końcu zrozumiał..

report |

Darek i Mania,  

i zapomniał że zrozumiał ;)

report |

issa,  

:) raz powiedział; drugi raz powiedział; w końcu zrozumiał.. i zapomniał że zrozumiał ;) (aha, yhm, tak)

report |

issa,  

tak sobie jeszcze raz poczytałam, i wiesz, jeszcze raz sobie tak westchnę, uśmiechnięta :), że kiedy Ty właśnie mówisz: "ale za to poetycko żyję i czasami o tym wspomnę", to najprawdopodobniej mówisz o tym, co jest rzeczywiście, zamiast o tym, co "powinno" być czy pono "musi" być. Piękne życie, nożesz :) Najlepszego dla Ciebie i Twoich, Darku

report |

Darek i Mania,  

wreszcie ktoś mi zazdrości moje ego ;) nie nudzę się i mam wiele atrakcji tych dobrych i tych złych ech 'życie kocham cię nad życie' ot właśnie toto -pozdrawiam :)

report |

issa,  

pozdrawiam i ja :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1