23 november 2011

23 november 2011, wednesday ( Mój komentarz do usuniętego 23 XI 2011 r. tekstu Slawrysa, zamieszczonego w jego "Dzienniku" dzień wcześniej )

Oj, ta moda przyszła do nas nie ze wschoda... :) Koninkrijk der Nederlanden, matecznik wszelkiego europejskiego plugastwa doby dzisiejszej... No, ale jak tam już dwunastolatek decyduje o swoim losie... Bo nawet w ultraliberalnych Stanach Zjednoczonych pedofilia jest ścigana i karana z wielką zawziętością... Chociaż przyjrzyjmy się wielebnemu Charlesowi Lutwidge'owi Dodgsonowi czyli Lewisowi Carrolowi, autorowi Alice's Adventures in Wonderland i Through the Looking-Glass, and What Alice Found There. Pedofil, jak się patrzy, każdą komórką swego ciała. Zachowały się fotogramy jego autorstwa, z których bije dziecięcy erotyzm i seksualność. nie zblizył się on jednak nigdy cieleśnie do żadnej dziewczynki, żadnej nie molestował. Ze starszymi kobietami nie mógł, bo mu nie... Ale jednoczesnie, powtarzam, był tak otoczony pancerzem kulturowym i normami etycznymi, że... Dawało mu to tylko nieopisane cierpienia i ból psychiczny. A jednak..,., mimo wszystko... Istnieje hipoteza, jakoby miałby być Kubą Rozpruwaczem, ale komu tego nie przypisano (w temacie mógłby wiele powiedzieć Pałac Buckingham i wywiad brytyjski - w związku ze sprawą królewicza Alberta Victora, ksiącia Clarence i Avondale).




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1