30 august 2012

30 august 2012, thursday ( Dialogi II )

- Chodź na chwilę, pogadamy... - Siegfried woła mnie do sieni.
          Unoszę się z krzesła, odstawiam kubek z herbatą, idę.
- Jak stoisz z pieniędzmi, Wojtuś? - pyta scenicznym szeptem i rozglada się podejrzliwie dokoła.
- Ja nie stoje, Zyga, ja leżę... - odpowiadam siląc się na uśmiechniętą minę.
- To znaczy ubożuchny jesteś, Wojtuś... - Siegfried ni to pyta, ni stwierdza - Wiesz co, ja ci coś powiem, wziąłbyś się za jakąś normalną robotę, nawet nic wielkiego... No co, nie mógłbyś zostać jakim ministrem albo redaktorem w telewizji?
           
Przeciez wiesz, Zyga, że mógłbym, jak każdy, takich ofert w zatrudniaku od groma i ciut ciut. Szczególnie dla exbibliotekarzy szkolnych po siedmiu latach życia z przyzwyczajenia...


number of comments: 5 | rating: 2 |  more 

Florian Konrad,  

Smutne przemyślenia. Fakt, takich ofert jest w urzędzie pracy zatrzęsienie :) Ale- sądząc po tym, co Pan pisze (nie znam osobiście)- spokojnie mógłby Pan być ministrem, np kultury:) I piszę to bez jakiegoś wazeliniarstwa :) widywałem, jak każdy, prawdziwych polityków- oszołomów, więc chyba oczytanie i inteligencja nie idą w parze z karierą polityczną. Tam liczą się układy, układziki, kłamstwa, lawirowanie, oszukiwanie... nieee, polityka?- to nie dla Pana. Lepiej być poetą i nie brudzić rąk.

report |

Voyteq (Adalbertus) Hieronymus von Borkovsky,  

Tez tak myślę... jak najdalej od tego Babilonu...

report |

Florian Konrad,  

Ma Pan wolny umysł. I to jest piękne. Tak trzymać.

report |

alt art,  

pamietasz, gdyśmy płakali nad rzekami babilonu..

report |

Voyteq (Adalbertus) Hieronymus von Borkovsky,  

... kiedyśmy wspominali Zion... Zion Train? Do I belive?

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1