8 september 2013

Ty to potrafisz zaskoczyć.

Zatrzaskuję drzwi mało nie wypadną z futryny,obrażam się czy nie jeszcze myślę.Nie odzywam się do głupka,mam swój honor,żeby prawić kazania trzeba pamiętać co się robiło wczoraj.Zachar wczoraj stracił zdolność widzenia,mówienia,ruchu,nie trzymał pionu,jego łamliwość przeistoczyła się w sztywność,a przyklejenie ciała do podłoża okazało się zbawienne.

Wieczorna impreza z poprawiaczem humoru w dawkach powyżej normy
dała mi takiego kopa,poczułam się jak Luśka,która jedyną ręką lewą,,kładzie" wszystkich bez względu na płeć.Od dzieciństwa jest mocna(jak sama mówi nie tylko w gębie),boksowała już w brzuchu.
Matka żartowała,że Leon pcha się do wylotu bo nie chce być zodiakalnym Baranem tylko Bykiem.

Praca pracą,ale jak podpadniesz,,dyrygentowi"dostajesz najgorsze kawałki do wykonania.Dlatego rano z trzecim kubkiem kawy siedziałam przy biurku i z tępym wyrazem(czytaj przenikliwie)obserwowałam muchę na monitorze komputera.Miała zielono-fioletowy połysk,nie chcę myśleć gdzie jadła śniadanie i czy po nim od razu wpadła w odwiedziny.
W nagrodę zaniosłam Zacharowi z kefirem licząc na spokojny dzień,wykończę go bronią biologiczną,skoro,,chemię"wlał sam do organizmu.Zadowolony łyknął opowiastkę i kefir wstrzymałam oddech,nic żadnej negatywnej reakcji,uśmiech na całą szerokość szczęki.

-Ty wiesz czego mi trzeba,Ewka jakbym miał taką żonę na rękach
codziennie na dziesiąte piętro bym nosił.
- przecież Ty do bloku bez windy nie wchodzisz.
-No właśnie,nie chcesz mnie i dlatego nie buduję gniazda.
Nie lubię żabich udek,ani budować,boję się wysokości.
Skok na bungee,owszem na łące gdzie pióra zamiast trawy rosną i jeszcze z zapasowym spadochronem.


number of comments: 7 | rating: 2 |  more 

alt art,  

wszystko w rękach konduktora..

report |

dracena,  

konduktor to za mało:)

report |

jeśli tylko,  

Dracenko, prośba, po znakach przestankowych dawaj spacje (przejrzyj tekst p napisaniu), bo się czytać nie daje. A coś w nim jest :)

report |

alt art,  

wołanie na puszczy..

report |

dracena,  

Wiem,że jeszcze do poprawki,to narazie taka wersja robocza:)

report |

Jaro,  

Przeczytałem i jestem na Tak:) ale za duże, jak dla mnie, przeskoki myślowe :) No tak ,ale ja jestem ten ograniczony, czyli facet :)Zgadzam się także z Jeśli:)

report |

dracena,  

dzięki,narazie szukam chwili żeby coś grzebnąć w tekście:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1