16 april 2012

16 april 2012, monday ( przypadki ....,poniedziałek )

Mogłaby równie dobrze umrzeć jak i wogóle się nie narodzić .Tak niecodzienny strzch przeżywa się tylko nocą gdy demony uganiaja się za seksem i przyjmują kształt motyla.
Srodek nocy auto tuż obok zatrzymalo się z piskiem opon.Dość chłodno było poł godziny czekała i miała czekać następne pół.
-Podwieźć cię ,chodź podwioze cię ,no nie bój się nic ci nie zrobię -nieznajomy facet namawiał przez kilka minut -jadę w tym samym kierunku no chodź....
Po jego namowach i swojej głupocie wsiadła i po chwili już żałowała .Miał na imię Damian był po 40-stce ,zona,córka i wnuczka .Pozornie normalny ale nudzilo mu się w domu i wyraźnie szukał przygód.
Chciał przygody tu i teraz nikt się nie dowie .To było najdłuższe pół godziny jakie przeżyła droga dłuzyła się a przejeżdżając przez las w półmroku widziała siebie zgwałconą a nawet bitą ,martwą ze swoja głupotą.Skuliła się z przerażenia i zaczęła coś mówić coś wypytywać o psychologii i związkach między mężczyzną a kobietą gdy w końcu wysiadła poczuła się o dziesięć lat starsza .Taki właśnie strach ma wielkie oczy .Demon nie był dla niej przeznaczony może dlatego że modliła się w myślach.........
  Ponad 60-siąt lat temu pewien dostawca fortepianów przejeżdżał przez małe miasteczko zabrał autostopowiczkę nie była specjalnie ładna ruda piegowata ale dość ciekawy biust i tyłeczek.Właściwie to ona chciałą przeżyć przygodę ,tylko seks .Rozedrgane zmysły smak pożadania.Zapalili po papierosie .I już w aucie i już na polanie seks dziki i namiętny .
 Przygoda ta zakonczyła się dla nich tragicznie .Dziewczyna w trakcie jakoś przez przypadek zmarła [uduszona?]On dostał dożywocie .Zniszczył zycie jej sobie swojej żonie dziecku i rodzicom .Demon zrobił swoje.




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1