24 august 2012

Dotyk

-Ty też lubisz słuchać deszczu?- tak bardzo jesteśmy do siebie podobni. Ja też czasami mam ochotę skakać z drzewa albo z  parapetu, tylko żaden wiatr mnie nie potrafi strącić.
 
Dotknij mnie, ale nie tak, jak mężczyzna dotyka kobietę. Niech to będzie dobre, jakbyś ocierał łzy, albo chwytał dla mnie płatek śniegu. I nie zamykaj oczu, bo wtedy kurczę się ze strachu przed nieznanym.
Trzymaj mnie mocno, najmocniej jak potrafisz. Pod swetrem nosisz najwspanialszą muzykę. I nie kłam. Nie mów, że jest inaczej. Lepiej milcz, zaklęty jak kamień. Gdybyś był  kobietą, byłbyś mną- tak powiedziałeś. Nie każ zasypiać, mów.


number of comments: 22 | rating: 23 |  more 

bosski_diabel,  

...to jest na granicy wewnętrznego dotyku. Czuć dreszcz.

report |

agnieszka_n,  

ojej, dziękuję. w prozie czuję się dość nie pewnie, wolę wyrażać swoje myśli wierszem. dzięki za poczytanie. pozdrawiam.

report |

Wieśniak M,  

łałłł- "Dotknij mnie ale nie tak, jak mężczyzna dotyka kobietę. Niech to będzie dobre..."Czy naprawdę tak nam daleko do bycia jednością?.W tym zdaniu narrator odrzuca możliwość ( prawdopodobieństwo) męskiego dotyku który byłby bliski. Pierwiastek męski który nie jest dobry jest...zły.( jakoś tak to odczytałem):)))

report |

agnieszka_n,  

Wiesiu, czasem bezpieczniejsza jest odległość...

report |

Wieśniak M,  

no właśnie:))- w/g mnie w tym zdaniu nie ma miejsca na...czasem:)))To bardzo fajne zdanie, mocne wyraziste, ale logicznie dość ostateczne.:))

report |

agnieszka_n,  

przyjaźń damsko- męska jest niebezpieczna, ale mądrzejsza i ciekawsza. :)

report |

Wieśniak M,  

to wypłynięcie na otwarte morze:)))

report |

agnieszka_n,  

i nigdy nie wiadomo dokąd zaniesie nas fala ;)

report |

Wieśniak M,  

...na jaką wciągnie mieliznę;))

report |

Jerzy Woliński,  

intrygująca odległość dotyku:)

report |

ezo**,  

zakończyłabym na tym zdaniu: 'nie każ zasypiać, mów'. dotknęłaś mnie agnieszko :)

report |

agnieszka_n,  

Dzięki, ezo**. poprawione :)

report |

Paganini,  

Widać, że jest to bardzo emocjonalny tekst, związany gdzieś z Twoim życiem. Za szybko się skończył, a to chyba swego rodzaju komplement, jeśli miałem ochotę na więcej. Pozdrawiam, P.

report |

agnieszka_n,  

dzięki, M. czasami tak mi się dłużą zdania w głowie... kto wie, kto wie może z czasem będzie więcej...prozy , rzecz jasna ;-)

report |

doremi,  

lekki, kobiecy :))

report |

Withkacy,  

Marzenie...

report |

Joha,  

Bardzo, bardzo ...:)

report |

linka,  

Dotykasz Agnieszko. I to jest dobre...

report |

Jaro,  

marzenia:) ale czym by był bez nich świat:)

report |

agnieszka_n,  

też racja...

report |

.,  

:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1