5 may 2013

4 april 2013, thursday ( pech )

Wczoraj mialem zaproszenie wziac udziel w zawodach spadochronowych. Ostatnie skoki robilem 4 lata temu. A tu taka okazya. Wzialem wysote 4000 metrow na zatrzymanie. Tylko co przykro ze teraz automaty na zapasowy stawic zaczely. Chcielem razperd... nie dalem rady bo zapasowy otworzyl sie na 400 metrach i uratowalem sie. Juz wiecej nie puscily do skokow, bo zerwalem sie nerwowo. Ale 17 skokow mam za wczoraj zaliczony.
05.04.2013


number of comments: 7 | rating: 7 |  more 

Jerzy Woliński,  

ażne szczęśliwe zakończenie i zaliczenie skoku:)

report |

deRuda,  

Sergiusz nie szukaj tego, co od nas nie zależy, bo może się stać to czego byś bardzo nie chciał, nie decyduj w sprawach, które są ponad nami...

report |

sergiusz juriev,  

staram sie tylko zerwalem sie nerwowo przepraszam postaram sie przeboroc ta napasc

report |

Leszek Lisiecki,  

trudno dawać tzw. mądre rady - rozumiem, że czasem adrenalina wypala ból ale... to był chyba sygnał, że czas poszukać lekarstw na ziemi...

report |

deRuda,  

Przepraszać nie trzeba, dobrze, że o tym opowiadasz, dzięki temu będzie Ci lżej, Sergiusz trzymam za Ciebie kciuki i życzę Ci naprawdę samego dobrego :) rozumiem, że jest stres, są nerwy i trudno człowiekowi z tym wszystkim.

report |

M.S.,  

Po to jest zapasowy. Może to druga szansa?

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1