8 january 2011

Pedzący z błekitem nieboskłonu cz.1

cząsteczka światła wędrująca przez przestrzeń wreszcie dociera do granic moich powiek oznajmiając powstanie następnego dnia...na wpół automatycznie uniosłem jedną z nich by owa cząsteczka wpadła w moje zwierciadła duszy.......wędrując przez system nerwów i zmysłów dociera wreszcie by uruchomić moje myśli przesłonięte snem.
Aktywacja nastąpiła w ułamkach sekundy lecz swoistą wyrazistość otrzymam dopiero po chwili .Druga powieka niemalże całkowicie automatycznie uniosła się a automat soczewkowy rozszerzył źrenice, ostrość wyrazistość powoli wdzierała się w okryty półmrokiem zasłonięty żaluzjami pokój.
Głęboki wdech ma na celu dostarczyć potrzebnego mi Świerzego powietrza....lecz nie uzyskuje go w procencie mi potrzebnym musze zatem uruchomić resztę moich receptorów i układów by powstać i uchylić okno. Od razu przekręcając żaluzje......zastanawiam się też czy aby moje myśli ma ją czytelną pisownie?? dysleksja zaawansowana skutecznie blokuje czystość przelewania myśli.....nie martwię się tym jednak wysuwam prawą nogę po za granice mojego królestwa nocy.......nabieram sił na krok ostatecznego powstania.....siły rosną a ja musze powstać....wiem że się uda...podpierany przez własną wiarę coraz silniejszy przeważyłem prawie dwumetrowe opakowanie mojej duszy i zawisłem na skraju sennego urwiska.
Szklące zwierciadła nakierowywały cel podróży -okno- powstałem lekkie zachwianie lecz moc już dotarła do reszty zastygłych nocą komórek.
Cel osiągnąłem po kilku sekundach... świeże powietrze rozpłynęło się na pełnym wdechu po spragnionych płucach........mogę zacząć transmisje emocjonalną dzisiejszego dnia.


number of comments: 3 | rating: 4 |  more 

Wanda Szczypiorska,  

Czy jakiekolwiek zdarzenie opowiada Pan koledze w ten am sposób? Niech Pan obie wyobrazi chichot słuchacza i zacznie pisać mniej pretensjonalnym językiem

report |

Musahi,  

wiem wyobrażam Sobie dlatego tez tak pisze...czy musze pisac jak mówie??

report |

Wanda Szczypiorska,  

Chodzi o to, że pisze pan śmiesznie. o chociażby to; 'powieka niemalże całkowicie manualnie uniosła się' manualnie można coś zrobić jedynie przy pomocy rąk. Błędow ortograficznych nie wytknę, niech pan sam się z nimi upora. Tekst jest groteskowy.

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1