26 april 2012

Flota międzygalaktycznych dusz cz2

Jego twarz wyraznie odzwierciedla zainteresowanie jakie Azeon obdarzał wizualizator podswietlny akademi nauk tantrycznych w Brim. Mrugajaca poświata oswitlała jego twarz w półmroku laboratorium. Plazmowa edycja zostaje przerwana głosem mysli.
-Sala porodowa gotowa na przyjecie- oznajmił głos dyspozytorki szpitalnej.
Prosze ustawic czujniki wykrywania fal podpszeszczennych i audiopetengator.
-Przyjełam 
W tym wlasnie momencie sygnał rozmowy oznajmił nadejście wiadomości astralnej z opserwatorium.
-pierwsza sonda geokosmiczna odebrała sygnał zblizającego się.
męzczyzna aż wyprostował się na dzwięk tego meldunku.
-A niech to
pomyśał doktor
-jednak nie jesteśmy w stanie określic predkosci podswietlnej tej Energi
zmarszczył brwi patrząc w opuzniony ekran podpszeszczenny
-tak jakby natura zawsze była jeden krok przed nami 

Wracamy oczyma wyobrazni w podprzeszczenna podróż jaką zafundował nam duch energetyczny.
Właśnie zwalniamy pyłki mikroprzestrzenne zaczynaja zlewac się w rzeczywistosć...obraz coraz mniej zlany powoli odsłania rysy otoczenia wielka planeta gazowa z prawa rozchwiewa lot swym przyciaganiem.
Na wprost ukazuje sie mały porównywalnie z gazowcem skalisty księżyc zasypany błekitem oceanów i ozonowej poświacie....
zwalniamy coraz bardziej nagrzewając się hamowaniem w atmosferze planety mijamy zroszone krople wodnych chmur...zawiśliśmy jakby bezwładnie nad zielonym egzotycznie lasem podmuch wiatru porywa nasz niczym szybowiec przez pieknie zielone obszary....nagle nasz lot zakłuca podmuch przelatujacego obiektu....a wielkie połacie lasu przerywa widok wielkiego ruchliwego futurystycznie niewyjasnialnego miasta...
mijamy zaokraglone ściany wysokich budynków a wiatry przelatujacych pojazdów rozchwiały na na dobre... przed nami ukazały sie dwie postacie ludzi jako wielkie pomniki a pomiedzy nimi wielkie rozsówajace się drzwi.....




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1