25 april 2012

Flota Międzygalaktycznych Dusz cz1

 Delikatny podmuch wieczornego,wiosennego wiatru
przenika napotkane postacie dręcząc ich chłodnym dreszczem.
potem opuszczając i unoszac swój lot zamiata pyłki rozmnazajacych się roslin i niesie je ku nowemu przeznaczeniu.
Nie czuły bezemocjonalnie omija upadajacą osobe tuz obok parku to życiodajny organ odmawia posłuszeństwa obalając wiezienie ludzkiej duszy na zimne płyty chodnikowe.
Nawraca jakby zainteresowany chłodzac zniszczoną życiem twarz męzczyzny. Zawirowuje w chwili harakteryzujacej się odległym głosem syren nadciągajacej słóżby.
statnie tchnienie pierś jakby chciała urwać kawałek materii na pamiątke. I tak niewinny wietrzyk został wplątany w cód odchodzenia i ponownego sie narodzenia.
Wystrzelona jak z działa, niezbadana część naszego bytu ruszyła w najdłuzszą droge swojego powstania.
Chłodny ozon niczym szybki dreszcz przygotował energie do chłodnej podróży.....horyzont błekitnego domu zakrzywia sie w ułamku sekundy......bliski do tej pory życiodajny dom niknie w oddali ....mijamy czrwonego marsa małego martwego przyjaciela ziemi potem pas asteroid przez które przenikamy wraz z kwantami ....Stajemy sie jednoscia z otaczającym nasz wszechswiatem potem potężny gazowiec majestatycznie żegnajacy nas swymi księzycami....Saturn z drobiazgiem w pierścieniach .....nabieramy predkosci napedzani przeznaczeniem,rzeczywistość zlewa się w pasek mijanych obiektów słonce blednie ginąc w tle........

Ozeon3 w gwiadozbiorze Oriona.
Wizualizacja:
Dziś odebralismy sygnał początkowy z Rejonu konstalacji b39199.Siła startowa bioducha Weszła podprzestrzeń niedaleko Błekitnej Planety z organizmami żywymi.spodziewamy się jej w naszym układze za ok Ozeonskiego Roku....nadana wiadomość wlasnie dotarła do starszego duchownego Azeona. Usmiechnął się na myśl że znów przyjdzie na świat inteligentna forma bytu. Drzwi fotonowe otwarły się.
Nadajcie informacje by następna para starała się o dziecko oświadczył swemu podwładnemu......




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1