25 april 2012

rozkoszy alfabet

usta twe lśnią chwytając zagubiony promień gorącego słońca, pełnesłodkiego miąższu niczym soczysty owoc kuszą swą dojrzałością, oczy me karmią się ich smakiem którego nie dane mi jest poczuć. Rysy twej twarzy są niczym idealnie wyrzeźbione słowa którymi karmić cię pragnę,a zza lśniącej witryny wymownej reklamy duszy jakim są twoje oczy przebija tęsknota którą mi dane jest odczytać...karmie się słodyczy twej wymyślnej urody, podróżuje głodnym wzrokiem po delikatnej powłoce twej osobowości zachwycając się fantazjowaniem które tylko mi pozostało.....wyobraźnia podsuwa nawet zapach który ulatnia się wraz zmyślami gdzieś na pograniczu smaku twej zroszonej pragnieniami skóry....
Pragnienia podążają za słowami by utkwić w bezradnej pustce niewymownych uczuć jakimi się kierujemy.....podążasz za mną za każdą literką pragnąc poznać gdzie cię to doprowadzi, zuchwalcze myśli sterują moimi palcami które prowadzą twój wzrok głodny jak niezaspokojone zmysły....pragnienia owiane tajemniczymi znakami podstawowego alfabetu ukazują swe oblicze tworząc osobliwość namiętnego podróżowania.....lśniąca delikatnością szyja prowadzi mego języka koniec, opisując dokładnie każdy centymetr aksamitu którym jest otulona. Wtapiając się w idealne nierówności tej zmysłowej drogipodążam dalej w drogę kulistych delikatnych ramion owianych porwanymi lekkością włosów...potem dekolt zarysowany osłoną twego drogocennego bijącego serca ...osuwam się na kuliste pełne kobiecego gruczołu piersi doceniając ich znaczenia w tej mistycznej podróży zroszę je słownym pocałunkiem ....podążasz dalej myśląc co on wyczynia i wypisuje....Istotą słownego ucieleśnienia się zagłębiam temat do granic dobrego smaku który dojrzałością zmysłów kieruje niczym dłoń namiętnego kochanka...czytasz?? pragniesz??....podążaj dalej poprzez moje oczy wypełnione blaskiem twego odbicia moje usta zroszone pragnieniem aż do głodnych dłoni naciskających wdzięczną klawiaturę......




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1