5 september 2012

5 september 2012, wednesday ( DDA? Przecież w tym kraju wszyscy piją. )

'Jestem tylko człowiekiem i nie jestem doskonała. Ludziom zdarzają sie pomyłki i upadki.'

Ale ja chyba nie umiem afirmować. I jakieś mam watpliwości do tej terapii. Nie było miejsc na grupie i czekają mnie spotkanie idywidualne. Zgodziłam się, ale jakoś tego nie czuję. Pani psycholog zaaprobowała dziennik, pracę z poradnikiem i poleciła pierwsze ćwiczenie.

Godzina była urwana i w sumie niewiele wyniosłam, cały czas odpływałam gdzieś myślami. Chyba za bardzo oczekiwałam konkretów. Jak się czuję? Czuję się świetnie, ale to wcale nie zasługa afirmacji, bynajmniej psychologa.


number of comments: 4 | rating: 2 |  more 

agnieszka_n,  

Nie mam tego typu doświadczeń, ale chyba najtrudniej pokonać swoje własne granice i powiedzieć samej sobie: " tak, mam z tym problem", a tego nie zrobi za nikogo psycholog... Popraw: "Godzina była urwana i w sumie niewiele* wyniosłam". Ogólnie czyta się :) Pozdrawiam!

report |

Nesca,  

Ja swoje granice juz poznalam, wiecej siedze w swojej glowie niz faktycznie zyje:) i wiem co mi we mnie przeszkadza i co chaialabym zmienic, ale ta pani psycholog jest jakas trefna..

report |

agnieszka_n,  

im więcej specjalistów, tym trudniej o dobrego...

report |

Nesca,  

racja

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1