29 july 2012

27 july 2012, friday ( DDA? przecież w tym kraju wszyscy piją )

*Ten tekst postaje jako udokumentowanie mojej walki z byciem DDA oraz część terapii.

"Dziękiu, że wreszcie mam kogoś, kto na moje stwierdzenie
'jestem DDA i mam z tym problem' nie reaguje mówiąc, że coś sobie ubzdurałam."

Może rzeczywiście najwyższy czas przestać kopać i gryźć, gdy tylko ktoś próbuje się do ciebie zbliżyć. Taka myśl towarzyszyła mi od jakiegoś czasu. Natomiast od dawna słyszałam, że jestem 'psychiczna', 'niepoprawna', 'nienormalna' i 'dzika'. Nie są to najprzyjemniejsze epitety. podobno prawdziwego wariata poznaje się po tym jak agresywnie reaguje na nazwanie go tak. Jest w tym trochę prawdy. Z niedopasowania, które odczuwam stworzyłam swój znak firmowy, jednak nie pozwolę się wyzywać od wariatek i egoistek. Prędzej zakończę znajomość. I tak właśnie kończyło się większość moich związków i przyjaźni.

W pewnym momencie przestałam sobie z tym radzić, moja ostatnia i jak dotąd najbliższa definicji związku relacja, zakończyła się w podobnych okolicznościach, gdy już oboje byliśmy zwyczajnie zmęczeni.

Od tygodnia zaczytuję się w książkach o DDA i już widzę różnicę. o tym chciałabym opowiedzieć. Mam nadzieję, że ten dziennik pomoże mi zrozumieć i zagoić dawne rany. Chciałabym także, aby był wsparciem dla osób, które borykają się z podobnym problemem.


number of comments: 10 | rating: 0 |  more 

Joha,  

" DDA? przecież w tym kraju wszyscy piją " Nie, przekonasz się, że nie wszyscy i chyba wtedy osiągniesz cel. Nesco, są też inni i domy, w których jest ciepło. Dawanie rad nie jest moją rolą, ale życzę Ci serdecznie, byś trafiła do dobrej psychoterapeutycznej grupy, by na twojej drodze stanęli mądrzy ludzie. Cieszy, że zrozumiałaś: to nie Twój wstyd i nigdy nim nie był, ale wielki problem. Głowa do góry, Nesco i wszystkiego dobrego!! Serdeczności :)

report |

Nesca,  

Tytuł jest przewrotny. Bo tak zazwyczaj reagują ludzie na rozmowę o DDA. Dzięki za dobre słowo i zapraszam do czytania:)

report |

sisey,  

Czytam, nie od dziś. I kibicuję, ale o tym sza. (znikł)

report |

Nesca,  

Witaj Sisey, dzięki, że zaglądasz ponieważ ten dziennik powstał tak naprawdę po twojej ostatniej uwadze, że dokonuję publicznej terapii w wierszach. Pomyślałam, że może podchodząc do tego poważniej i przede wszystkim obszerniej mogę pomóc nie tylko sobie, ale i innym. Pozdrawiam ciepło

report |

sisey,  

Domyśliłem się powodów. Pomyślałem, że powinnaś wiedzieć. Nie mam Twoich doświadczeń, skrót DDA rozwinąłem zupełnie inaczej, bynajmniej nie zabawnie. Ale to nie o mnie historia przecież. Trzymaj się i tyle.

report |

Nesca,  

Miło jest wiedzieć, że mam tutaj wsparcie:) Też się trzymaj

report |

Joha,  

Nesco, takich się omija ! Oni nie znają problemu. Pozdrawiam :)

report |

Joha,  

Nesco, miałam na myśli Twój komentarz do mojego :)

report |

Nesca,  

Wiem, wiem:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1