29 november 2012

29 november 2012, thursday ( uciekająca panna młoda )

Tej nocy, pląsając po kanałach (telewizora), trafiłem na scenę, w której panna młoda ucieka sprzed ołtarza. Nim zbiega, wypowiada bardzo ważną kwestię: „Czasem pragnie się mieć kogoś tak bardzo, że człowiek się w sobie zatraca”. Ciężko pamiętać o swoich marzeniach, planach, postanowieniach, gdy nie ma się do kogo odezwać, gdy zwyczajnie brak kogoś obok. Ciężko jest też nie zrezygnować z siebie, kiedy już kogoś się spotka. Jednak czas płynie, hormony wracają do odpowiedniego stężenia i dociera do nas myśl podobna, jak u wzmiankowanej panny młodej. By uniknąć złamanych serc, warto po prostu być sobą, nie uzależniać się od nikogo, umieć powiedzieć „nie” i się nie bać. Inaczej wszystko przybiera formę udawania – formę kłamstwa. Nic dziwnego, że ktoś sprzed tego ołtarza uciec musi. Rada dla samotnych – bądźcie sobą, bo nigdy nie wiadomo, kogo spotkacie za rogiem. Rada dla porzuconych przed ołtarzem – nie zabierajcie do domu tortu weselnego! Samotność plus słodycze nie wróżą rychłego spotkania wymarzonego partnera…


number of comments: 18 | rating: 11 |  more 

Monika Joanna,  

Końcówka bardzo ironiczna, ale nie chcę tutaj komentować całości. Powiem tylko, że tekst fajnie napisany. I zrozumiałam sugestię.

report |

Konrad Redus,  

ależ skomentuj całość, skoro już wiesz, że żadnych przytyków nie mam

report |

.,  

Kiedy tort najlepszy...;)

report |

Konrad Redus,  

wiem wiem, stąd rada ;)

report |

Eva T.,  

O, dokladnie tak jest jak napisales Konrad! :)

report |

Konrad Redus,  

nic odkrywczego, ale lubię podzielić się swoimi myślami, by ludzie wiedzieli, że w głowie nie mam nic złego ;)

report |

zuzanna809,  

przypomniała mi kiedyś przeczytana fraszka: "Nie jesteś sam. Za rogu wyłomem czeka cię człowiek. Też nie sam. Z łomem." Nigdy nie wiadomo, co tam ludzie chowają. Warto, chociaż trudno być sobą i z siebie nie rezygnować. Potem wyjść z takiego uzależnienia, to gorzej ponoć niż z alkoholizmu.:)

report |

Konrad Redus,  

wyjść z alkoholizmu to przy tym małe piwko ;)

report |

deRuda,  

no tak

report |

Konrad Redus,  

ale co? ;>

report |

deRuda,  

warto być sobą

report |

deRuda,  

trudniej z realizacją, bo obiektywizmu nie mamy za grosz

report |

Redcherry,  

Problem w tym,że słodkości pomagają na tego typu dolegliwości;p a przecież w filmach pokazują jak to złamane serce,itp zajada się lodami... a tak już poważnie to masz całkowitą rację, trzeba być sobą, tylko czasami człowiek okazuje się zbyt słaby i popada w uzależnienie od partnera. Asertywność zostaje w kącie...

report |

Konrad Redus,  

niektórzy nawet nie wiedzą, co to asertywność...

report |

bosonoga,  

Podejrzewam, że mimo wszystko panny młode rzadko uciekają sprzed ołtarza :))) Pozdrawiam z uśmiechem :)

report |

Konrad Redus,  

najczęściej właśnie w serialach ;) zdrówko bosonóżko :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1