17 november 2018

redeuntem

Wiem, że byłem tu już, zapewne nie jeden raz. Spierdoliłem coś grubo, na tyle poważnie, że utkwił mnie ponownie w tej ziemskiej malignie. Poddając kolejny raz ,,karkołomnemu treningowi" moje krnąbrne ego. Sam pod czapką niewidką, tudzież zaczarowaną peleryną, która posiada właściwości znikające ciała namacalne i nienamacalne rzucał mi niby od niechcenia wielobarwne piłeczki z własnym Logo, banalne symptomaty, informujące o Jego obcowaniu w mojej wielowymiarowej rzeczywistości. Jednak gdy absorbują cię ziemskie sprawy, trawią emocjonalne pająki zagnieżdżone latami w trzewiach, może nawet w DNA nie w głowie ci budowanie relacji z Ojcem. Jesteś rozjebany raz za razem jak mucha, której pewny lot skończył się na zderzaku pędzącego bolida i nie w głowie ci duchowe konwersacje. Każdy kolejny krzyż dostrzeżony na drodze nie koi tylko wzmaga irytację. I choć czasem przystajesz, nie pochylasz głowy, nie widzisz wyciągniętych w twoją stronę ramion. Obracasz się na pięcie i znowu brniesz w płytsze czasem głębsze trzęsawisko zgotowane przez występnego jokera, który przygotowuje adekwatne do twych słabości scenariusze w które umiejętnie cię wkręca. Cel tej kontrowersyjnej gry jest jeden. Przebudzenie.
,,Nie możesz przekupić swojego wejścia do nieba
Wyglądasz dobrze tutaj na dole
Ale nie jesteś naprawdę dobry ..."

https://www.youtube.com/watch?v=OLj8EcECKxk
 
Jahwe rozproszy cię wśród narodów, od krańca do krańca ziemi. Tam będziesz służył obcym bogom z drzewa i kamienia, których nie znałeś ty ani twoi ojcowie.Wśród tych narodów nie zaznasz spokoju, a dla stopy twojej nie będzie odpoczynku. Jahwe da ci tam bojaźliwe serce, smutne oczy i duszę stęsknioną. Życie twoje będziesz tam widział w stałym zagrożeniu, będziesz odczuwał lęk i nocą, i za dnia, nigdy nie będąc pewny swego życia.
 Księga Powtórzonego Prawa
   28,64-66




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1