11 april 2020

11 april 2020, saturday ( Ułóż rozsypane fragmenty zdań we właściwej kolejności )

(Nie zmieniaj formy podanych słów)




1.
Każde prawo fizyki może być podważone. Nie potrzebuję psa, żeby wyjść (jeszcze się łudzę)
Nie wiem, czy tego doświadczasz kiedykolwiek, że potrafisz powrócić do przerwanego snu świadomie, czy nie mając na to wpływu?
- Czasem wracam i śnię to dalej na własne życzenie.

2.
Ludzie wolą rozmawiać bez pisania; tylko samym mówieniem. Mam dość wulgarności i krwi. Ja potrzebuję coś wesołego, coś z happy endem. Butelkę wina, na przykład.

3.
Nie wiem co ze sobą zrobić. Przypomniało mi się: uwielbiam wąchać ludzi.
- Mam nadzieję, że u ciebie dobrze. Mnie trzeba dobić. Za dużo tego wszystkiego po kolei. Nie wiem, kiedy ostatni raz płakałam.
(Te wierzby. Dużo wierzb. To były jedne z niewielu drzew wtedy, tak dużych. Nikt nie kosił trawników). 

4.
Tutaj mam rok, jest późne lato. Nie wiem na czyich kolanach siedzę (nie znam; ja nie chcę (i ty też nie). Byłam czasem obiektem, zwłaszcza na początku.


5.
Traktuj mnie jak chcesz.
-Ja bym się chętnie zapadła w ciszę.
Wiem (nie wiem, ale się domyślam)
 
 



-
Dziś zniknę.
Prędkość światła w próżni jest niezmienna w każdym układzie odniesienia.
 
 
 
 




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1