2 december 2013

2 december 2013, monday ( Reversion° )

Jak poradzić sobie ze śmiercią kogoś, kto nie umarł?


number of comments: 14 | rating: 10 |  more 

Istar,  

więc nie ma z czym radzić, trzeba poczekać, albo pogrzebać i niech się urodzi

report |

Laura Calvados,  

jest z czym.

report |

jeśli tylko,  

nie ma recepty; rozmawiać; z mądrymi ludźmi..

report |

issa,  

Byłabym, zdaje się, ostatnią osobą, która uwierzyłaby w sens doradztwa innego niż faktycznie ratująca ofiarnie życie obecność eksperta w poradach w stylu: jak wypełnić siódme okienko w druku BLA / 3 / C, proszę uprzejmie, płaci pani sto złotych.

report |

issa,  

Natomiast zaciekawiłam się sobą samą w takich zwrotach.

report |

issa,  

Reversion: Jak poradzić sobie z życiem kogoś, kto umiera? Naturalnie *na obydwa pytania można spojrzeć jak na tożsame. Ponieważ na istotę obu pytań można spojrzeć z niepoliczalnie wielu perspektyw. Jednak, z tej jednej, jaką wybrałam tu i teraz, obydwie odmiany mogą stawać się pytaniem o tożsamość w miejscu-środku: jest nim żałoba. Żal.

report |

issa,  

P.s. Jak poradzić sobie ze śmiercią kogoś, kto umarł? Jak poradzić sobie z życiem kogoś, kto nie umiera? Itp. Itd.

report |

issa,  

Przy odmianach pytania, jakie można w tej okolicy wielokrotnić, uzmysłowiłam sobie mocniej, jak sama zmieniałam się przez lata. Tak, że pytałabym siebie prędzej o brzmienia: jak dać sobie spokój z radzeniem sobie i innym?

report |

Jaro,  

zawsze staraj się leczyć przyczynowo, a nie objawowo.

report |

zuzanna809,  

... bez kondolencji nawet, choć one niby zbędne, bez statusu sieroty, wdowy, czy innego. Śmierć bez śmierci..., której nikt nawet się nie domyśla, bez współczucia, które ponoć nic nie daje... Koniec tylko dla ciebie., ale czy naprawdę, a jeśli naprawdę - to może... początek?....:)

report |

Towarzysz ze strefy Ciszy,  

ja moge Ci tylko wyslac golebia gdy spostrzege tego ow rzeczonego gdy zajrzy do strefy C

report |

Nevly,  

version... reversion... ;)))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1