20 april 2013

20 april 2013, saturday ( wpis nieobecnym w stylu noir, samotnie palącym papierosy w pustych basenach* )

Wysypywanie się ludzi. Blokady. Podobieństwo. Lęk. Śródnoc. Zamykające się oczy. Cierpienie, które odbiera mowę odejmuje oddech. Wnyki potrzaski. Związki chemiczne. Interwał oddechu.
Żal. Lęk. Nieprzyznawalność. Przyzwalanie. Utrata pamięci. Wycofywanie. Odrzucanie. Odsuwanie. Siebie od siebie od innych. Od innego, owego innego. Innego.

Niepoprawna składnia, niepoprawna interpunkcja, niepoprawna wersyfikacja. 

[Dwie osoby, od których zależy życie. Moje, dokładnie.]

odsuwanie ciała według wzoru, przemyślna akcja serca. Setki osób, które bez pozwolenia zamieszkują moją głowę, przechadzają się po pokojach oczu. Stygmatyzm jest prawie jak astygmatyzm, wada wrodzona: schorzenie na świętość, na to pomagają soczewki skupiające światło od Boga, od halogenu, energooszczędny Absolut.

Nie radzenie sobie.
Niemożność transfuzji, przeszczepu. Nie poddawalność, nie kwalifikowalność. Gwarancja dożywotniego odrzutu bez prawa do odwołania, wcześniejszego zwolniania. Przedtreminowa kara.

Fałszywy raj. Fałszywy sąd ostateczny. Fałszywa dawka fałszywego leku. Prawidzwy czyściec, prawdziwe piekło.

Czas, żeby nie być.
Względna stabiliacja obolałej głowy.
Amalgamaty kognitywne zamiast rachunku sumienia. Prymitywne okładki lewackich pisemek. Bezprawie ciążenia. Antygrawitacja antymateria.

Oznaczanie. Próg słyszalności. Getto znowu o sobie przypomina.

To, że tracę czucie w rękach, a równowaga staje się dobrem luksusowym daje mi powód, żeby częściej farbować białe włosy i wycinać w metryce żyletką daty kolejnych urodzeń, urojeń, stworzeń, poczęć.

*Pamięć o nocy w górach, kiedy się śmiałam. Ze strachu.

-

Nimożliwość poznania wielkiej nieobecnej. Bolesna niedostępność.

Wściekłość.


number of comments: 7 | rating: 10 |  more 

hossa,  

Wściekłość. Tak. Masz Laura literówki w tekście. Dobranoc.

report |

Laura Calvados,  

gdybyś była w tym stanie miałabyś same literówki, hos

report |

hossa,  

Tak Laura, pewnie masz rację.

report |

Musahi,  

mi sie podoba i podzielam ten stan juz od wielu godzin

report |

Joha,  

Lauro.

report |

Jerzy Woliński,  

serdeczności.

report |

Grzegorz Kociuba,  

Dobre! Notacja diarystyczna, która łamie narrację dziennikową na rzecz... poematu prozą! Pisanie śladem, skrzepem, błyskiem,... Maksymalna kondensacja znaczeń przy jednoczesnej wierności... aurze, chwili, temperaturze bycia! W końcu "wściekłość" albo jest... pociskiem, albo nie ma jej wcale! W tym kontekście zawracanie głowy... "literówkami" to... niezła ORA!

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1