21 august 2013

21 august 2013, wednesday ( 36 i 6 )

Truml godzina 00.00

Zaczyna mną telepać zbliża się ten czas, kiedy wyć mi się chce, 21 sierpnia podupadły lew, możnaby powiedzieć starzejący się. Lwice są znacznie gorsze, to one idą na żer. Lew czeka na jadło. Czekam i ja. Tak naprawdę czekam na ułudę baśniowości. Na coś czego mi potwornie brakuje. "Człowiekobrakiem" się z każdą minutą staje, a jednak człowiek zawsze pozostanie w swej naturze, nawet przy ostatnim tchnieniu ma nadzieję, że ktoś go wyrwie ze szponów.

Jestem strzelcem, chadzam samotnie ...
Wypełniłem już listę wszystkich, których powinienem zabić, więc mogę spokojnie żyć. Żyć tak aby nikt nie ucierpiał. Pocierpię sobie sam, przechadzając się pomiędzy trzecią ławką a szóstą latarnią. O tak latarnią - przecież to one wyznaczają rytm samotnym żeglażom.

Pora coś zjeść mam 36 i 6 ...


number of comments: 7 | rating: 2 |  more 

Nieokiełznany Milowy Las,  

spróbuj tak naprawdę są dobrze przyrządzone, jeszcze trochę cytryny i widzisz mówiłem, że smaczne ...

report |

alt art,  

pocierpc se..

report |

Nieokiełznany Milowy Las,  

a se - jojczyć nie będę ;)

report |

Wieśniak M,  

Człowiekobrak"- o tak jest taki stan. Nie pomagają substytuty w lustrze.- pozdrawiam:)

report |

Nieokiełznany Milowy Las,  

Wiesiu - jak ty lubisz kpić - to nie moje słowo więc jest w cudzysłowie ... już jeden szanowny kolega przybił mi dzisiaj minus i uciekł - minus to minus - ja lubię ekstrema, ale później napisał chłam, iście pasikonikiem pasujący do mojego, no nazwijmy go pila :) Ale ty Wiesio jedziesz po bandzie - sugerujesz, że ja sam przed lustrem? Obraziłeś MNIE! Pojeździj no stary mądrzej ;)

report |

Wieśniak M,  

no i się doczekałem łatki- kpiarz. Teraz niezależnie co napiszę patrzy się przez pryzmat łatki. Mój komentarz był natury ogólnej i bez osobistych wycieczek. Odnosił się do stanu samotności która nie jest wynikiem wyboru, a może nawet jest tylko zaczyna przerastać człowieka. W intencji był to wpis mądry i nieobraźliwy. Więc wnoszę sprzeciw na zarzut "Obraziłeś MNIE!"- Jeżeli faktycznie czujesz się obrażony to nie ma w tym mojego udziału.Pozdrawiam- a pisząc te słowa mam na myśli - pozdrawiam:))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1