17 august 2020

Walczący o Sprawę

Jestem skrajnie za tolerancją i wolnością. Dlatego uważam, że wszyscy ludzie nietolerancyjni powinni trafić do więzień bez prawa do odwołania. Na zawsze.


number of comments: 9 | rating: 3 |  more 

violetta,  

taka tolerancja i wolność jest w pewnym sensie religią, bo zawsze te osoby uważają się, że postępują dobrze, mają swój system wartości na zło, ale to nie jest dobre dla Boga wręcz tylko dla ludzi wygoda. dziękuję za taką tolerancją i wolność. postoję:)

report |

Deadbat,  

Przykro mi, jesteś pewnie młodą Osobą, dlatego nie odczytałaś gorzkiej, cynicznej ironii powyższej wewnętrznie sprzecznej myśli. Nie wyraża ona absolutnie moich przekonań, niemniej cieszę się, że poruszyła Cię w jakikolwiek sposób spełniając zadanie jakie sobie postawiłem ją formując.Aforyzm często posługuje się paradoksem. Dziwne, że część ludzi jest na niego ślepa, lub być może patrzy zbyt powierzchownie. Pozdrawiam :)

report |

Weronika,  

Jestem przeciwna karze śmierci, więc powinni być dożywotnio rozstrzeliwani.

report |

Deadbat,  

Rozstrzelani, zoperowani i znowu zastrzeleni? W końcu organizm by nie wytrzymał. Acha - ale ja głupi jestem! Przecież każde rozstrzelanie jest dożywotnie, chyba że strzelasz do trupa ha ha ha! :D

report |

violetta,  

na pocieszenie dodam, że i tak wszyscy są zapisani w księdze życia, kto będzie na zawsze:)

report |

Deadbat,  

Bulwersuje mnie postawa którą starałem się powyższym tekstem wyrazić. Taka autoterapia słowem.

report |

violetta,  

nie znam się na żartach, przepraszam. może jesteśmy rówieśnikami i mamy podobne zainteresowania.

report |

Deadbat,  

Nie chowam urazy. Pozdrawiam.

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1