19 september 2016

Mistrz I

- Tylko nienawidząc swojej słabości można stać się silnym. - powiedział dumnie rycerz wstając z całonocnego czuwania bez okrycia w lodowatej kaplicy zakonu.
- Tylko rozumiejąc bezsens wszelkiej siły można stać się wszechmocnym. - powiedział buddyjski mnich gasząc ogień małej lampki, by nie dokładać do swej karmy grzechu przez odbieranie bakteriom życia ciepłem ognia.
- Tylko rozumiejąc że człowiek sam z siebie nie ma żadnej mocy a siła bywa mu jedynie udzielana dla realizacji właściwych celów zgodnie z wolą Najwyższego człowiek może swoimi czynami głosić z prawdziwą Mocą Jego chwałę - powiedział kapłan zapalając tysięczną świecę przed kapiącym od złota ołtarzem.
- zamknijcie się wszyscy! - Krzyknął pijany mistrz i zaklął szpetnie - Jak ślepi mają przewodzić niewidzącym!? Metoda macania w ciemnościach nie staje się światłem tylko dlatego, że ułatwia podróż.
Ani nie wskazuje prawdziwego celu. -
...
A skoro wszyscy pragniecie potęgi, nie ma znaczenia w czyim chcecie ją nieść imieniu.




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1