21 july 2012

Top - modelka w świetle reflektorów

Leśne jury zaprosiło biedronkę na sesję zdjęciową. Do zdjęć oddelegowano – wytrawnego fotografa- znanego w całej okolicy niedźwiadka wykidajło, przygotowanego w każdej chwili do interwencji w razie przepychanek i gorszącego zachowania fotoreporterów, co nie należało w tym lesie do rzadkości. Z drugiej strony trudno się dziwić, przecież każdy chciał znaleźć  się b. blisko top-modelki / wszystkie zwierzęta tak oto postrzegały to piękne nakrapiane bóstwo/. Sesję przygotowano w godzinach porannych. Biedronka miała do wyboru miejsce, strój i inne rekwizyty pomocne w „powaleniu wszystkich na kolana”. Wybrała basen bez wody  i wysoką trampolinę, po to, by utrzymać wszystkich w nieodzownym w takich sytuacjach napięciu. Niedźwiadek z ustawionym na odpowiednie piksele  aparatem fotograficznym czekał na „wejście smoka”. Nie było mu obojętne, czym zaskoczy Baśka /tak ja nazywał/ i serce waliło mu jak młotem, przez co aparat fotograficzny wyglądał jak wielki rozrusznik serca. I oto na scenę, a raczej trampolinę wchodzi biedronka. Trampolina wygląda niczym nitka, ale Baśka nie traci rezonu, patrząc wszystkim w oczy,  z nogi na nogę, wędruje na samą końcówkę zielonej deski. Zaczyna się chybotać. Wszyscy, którzy to oglądają, zamierają w bezruchu. Wydaje się, że maleństwo zginie na oczach biegających nerwowo fotografów i tłumu gapiów. Doświadczony lis prowadzący całe to widowisko ucisza wszystkich i prosi o spokój.  Słychać tylko oddechy i pomrukiwania. Wtedy to biedronka przechodzi  samą siebie. Trzepocze skrzydłami i prezentuje prześliczną, seksowną, czarną bieliznę. Tego się nikt nie spodziewał, dookoła robi się cisza, a biedronka, żeby jeszcze bardziej podgrzać atmosferę, wykonuje diabelski taniec. Wije się, przysiada, wykonuje obroty, pochyla się , przechyla, feromony rozpyla. Wszyscy zaczynają się kiwać w rytm muzyki, wchodzą w trans, zaczyna się euforyczny taniec – cały las i raduje się, i tańczy. Drzewa szumem, ptaki świergotem, tworzą niezapomnianą muzykę. Jedno wielkie szczęście i radość.
Świat może być piękny...


number of comments: 4 | rating: 16 |  more 

Wieśniak M,  

i na biedronkę znajdą się akta/ opiszą to potem dość skrzętnie w faktach;)

report |

doremi,  

chciałam żeby było dowcipnie :))

report |

Dany,  

Witaj :) Czytając to opowiadanie zauważyłam, że brakuje kilku przecinków. Pozwoliłam sobie, na wskazanie tych miejsc. :))) "wysoką trampolinę, po to by utrzymać " - przed "by" brakuje przecinka./"Nie było mu obojętne czym zaskoczy Baśka " - przed "czym", też postaw przecinek./"z nogi na nogę ,wędruje .." spacja za przecinkiem/"Wszyscy którzy to oglądają zamierają w bezruchu." - przecinek po 'wszyscy' i po 'oglądają'/"a biedronka żeby jeszcze bardziej podgrzać atmosferę wykonuje "- przed 'żeby', przed 'wykonuje'/ "cały las i raduje się i tańczy." - przed drugim 'i', zawsze stawiamy przecinek./"Drzewa szumem, ptaki świergotem tworzą " - przed 'tworzą' też brakuje przecinka. Fajnie opowiadasz, nadając zwierzętom ludzkie cechy. Lubię takie bajki. Pozdrawiam.

report |

doremi,  

Dany, bardzo dziękuję, że korygujesz moje pisanie, znaki interpunkcyjne zawsze były moja słabą stroną - stawiałam zawsze więcej niż powinno być - stąd moja oszczędność. Pozdrawiam ciepło. :))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1